اهتمام کانون پرورش فکری و دانشگاه بوعلی سینای استان همدان جهت آموزش محافظت‌های شخصی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با دعوت از دکتر فرید عزیزی‌جلیلیان، فوق‌تخصص ویروس‌شناسی پزشکی، وبینار آموزشی «پیشگیری از شیوع ویروس کرونا» را برای کارمندان، مربیان مسئول، مربیان فرهنگی، ادبی و هنری استان همدان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان دکتر فرید عزیزی‌جلیلیان، فوق‌تخصص ویروس‌شناسی پزشکی روز یکشنبه 22 تیرماه مهمان کانون شد تا با همکاران کانون پرورش فکری استان همدان درباره پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صحبت کند.
در این وبینار آموزشی که تمامی همکاران کانون استان همدان به صورت آنلاین حضور داشتند دکتر فرید عزیزی‌جلیلیان مباحثی را درباره رعایت بهداشت فردی و یا خودمراقبتی مطرح کرد و شرکت‌کنندگان با روش‌های انتقال و انتشار ویروس کرونا بیشتر آشنا شدند.
در ادامه دکترجلیلیان با حضور در دفتر مدیر کل کانون استان همدان، نسبت به انتشار کتاب‌هایی در قالب شعرو داستان و با موضوع پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و آموزش حفاظت شخصی به گروه سنی کودک و نوجوان با همکاری کانون و دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد.
هم‌چنین به پیشنهاد وی جلسه‌ی مشترکی با حضور مدیر کل کانون استان همدان و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی در دفتر دکتر بشیریان تشکیل شد و راه‌کارهای انتشار آثار ادبی و هنری به شیوه‌های مختلف در سطح استانی و ملی بررسی شد.
در این جلسه ضرابی‌زاده ضمن ارائه برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا درکانون پرورش فکری خواستار حمایت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی با کانون پرورش فکری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =