کد خبر: 298310
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
بازدید 997
معرفی برگزیدگان فراخوان مجازی« قصه‌ی ما همینجاست »

اسامی برگزیدگان فراخوان مجازی «قصه‌ی ما همینجاست» از سوی کانون پرورش فکری گلستان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، همزمان با شیوع ویروس کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی در فروردین ماه امسال، کانون گلستان به‌جهت تلاش برای ایجاد روحیه پرنشاط در مخاطبین اقدام به برگزاری این فراخوان قصه‌گویی کرد.

بر همین اساس با پایان یافتن داوری آثار رسیده به این فراخوان مجازی، اسامی برگزیدگان این رویداد فرهنگی به شرح زیر اعلام شد:

بزرگسالان:

شهروزبائی با قصه گوساله لج باز از گمیشان، راحمه شهریاری با قصه‌ی پتوی طلایی و مهسا نیکبخت با قصه‌ی ماشین سبز از گنبد بعنوان برگزدیگان این بخش معرفی شدند.

نوجوان:

در بخش نوجوانان فاطمه قزل سفلی با قصه‌ی بره ابرسفید از گنبد، بیتا عنایت با قصه شهر خط خطی‌ها از گنبد و فاطمه دیان با قصه کرم کوچولو از دلند نیز بعنوان برگزیده در این بخش انتخاب شدند.

 کودک:

بر اساس رای هیئت داوری، نسیم مظفری با قصه کشاورز و اسب از آزادشهر، فاطمه فندرسکی با قصه آه از آن لحظه از بندرگز و آواناز رضایی از گنبد برگزیدگان این بخش از فراخوان مجازی بودند.

همچنین در بخش قصه‌نویسی نیز مطهره کریمی با عنوان آرزوی پرواز بعنوان برگزیده معرفی شد.

گفتنی است، این مسابقه با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی صورت‌گرفت که از برگزیدگان با اهدای لوح و هدایا، تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =