کد خبر: 298313
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
بازدید 331
نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون لرستان برگزارشد

نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون استان لرستان با حضور اعضای این انجمن و دعوت از لیلا سادات خوانساری در 22 و23 تیرماه 1399 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با حضور لیلا سادات خوانساری در 22 و23 تیرماه 1399 برگزار شد.
براساس این گزارش: در ابتدای این نشست ها مدرس کارگاه اصول اولیه عکاسی را برای اعضا تشریح و در خصوص انتخاب زاویه، نور، ترکیب بندی و انتخاب سوژه مطالبی مطرح کرد.
وی با بیان این نکته که ترکیب بندی در عکاسی خیلی مهم است افزود: قانون طلایی را در هنگام عکس گرفتن رعایت کنید و سوژه اصلی را در جای مناسبی در قاب یک عکس جا دهید.
لیلا سادات خوانساری خطاب به اعضا گفت: ازتجربه کردن نترسید و با جسارت عکاسی کنید و عکس های هنرمندان این رشته را با دقت ببینید و عکس های خود را مورد بررسی قرار دهید.
وی در خصوص انتخاب سوژه و انتخاب زاویه درست مطالبی را عنوان کرد و تصریح کرد: 3 زاویه دید در عکاسی داریم، زاویه روبرو، بالا و پایین که نسبت به مفهومی که مد نظرمان است زاویه دلخواه را انتخاب می کنیم.
درادامه این کارگاه اعضا عکس های خود را فرستادند که از سوی مدرس این نشست مورد نقد و بررسی قرار گرفتند و همچنین به سوال های مطرح شده از طرف اعضا پاسخ دادند.
گفتنی است: نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون لرستان با حضور اعضای این انجمن و دعوت از لیلا سادات خوانساری در 22 تیر ماه برای دختران و در23 تیرماه برای پسران برگزار شد.

چند نمونه از آثار اعضای انجمن عکاسی کانون لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =