کد خبر: 298317
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
بازدید 361
وبینار مسئولان کانون پرورش فکری گلستان با اعضای مراکز فرهنگی هنری برگزار شد

اولین وبینار مسئولان کانون پرورش فکری گلستان با والدین و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این وبینار در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه و با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی‌اجرایی،کارشناسان، مربی مسئولان و اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزار شد.

در این جلسه مجازی، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون به‌منظور ایجاد انگیزه و کارگاه‌های مجازی تابستان در کانون مجازی جهت جذب مخاطب و تداوم ارتباط مربی و اعضا در شرایط شیوع ویروس کرونا مطالبی را مطرح کرد.

وی در این نشست مجازی به ضرورت تداوم کارگاه‌های مهارتی از طریق فضای مجازی اشاره کرد و در این راستا به تشکیل این کلاس‌ها و نیاز سنجی آن با اعضا پرداخت که در همین راستا پیشنهاد برگزاری کارگاه‌های انیمیشن، نمایش‌نامه نویسی و کارگردانی توسط اعضا داده شد که ایجاد این کلاس‌ها در دستور کار قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، الهه مقصودلو معاون فرهنگی اجرایی و محمدحسین منتظری، کارشناس مسئول آفرینش‌های فرهنگی،هنری، ادبی و مسئولین مراکز نیز در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه‌ی خود با اعضا صحبت کردند.

اعضای حاضر در این جلسه نیز ضمن قدردانی از مسئولان به‌جهت برنامه‌ریزی برای برگزاری این وبینار، پیشنهادات و مواردی که مدنظر بود را مطرح کردند.

گفتنی‌است اولین جلسه مجازی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با برگزاری ۱۷ وبینار برای ۱۷ مرکز در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه۹۹ انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =