کد خبر: 298321
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
بازدید 281
استودیو برخط کانون لرستان کلید خورد

با راه اندازی استودیو برخط کانون لرستان، فضایی برای ضبط وانتشار تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی دراستان محیا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، استریو برخط کانون لرستان، فضایی برای ضبط تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی درمحل دفتر استان ایجاد شد.
مدیرکل کانون لرستان دراین خصوص گفت: این استودیو به‌ منظور تولید و ارایه با کیفیت فیلم ها و ... آموزشی با محتوای فرهنگی حوزه کودک و نوجوان راه‌اندازی شده است.
محمدجوادمحمدی افزود: درایام شیوع کرونا، مربیان و کارشناسان کانون استان لرستان در حوزه فضای مجازی آثارخوبی راتولید کردند و درکنارآن خدمات حضوری نیز از سوی مراکزثابت، کتاب‌خانه های پستی و کتاب‌خانه‌های سیار ارائه شد.
وی اضافه کرد: برای توسعه بیشتر و بالا بردن کیفیت در ارتباطات مجازی حوزه کودکان ونوجوانان، تلاش کردیم تا با راه‌اندازی این «استودیو برخط» در پی تولید محتوای مجازی با رعایت استانداردهای لازم اقدام کنیم.
محمدی اظهار داشت: طی روزهای آینده مربیان با حضور در این استودیو، با هنرجویان خود به صورت برخط ارتباط برقرار کرده و کارگاه‌ها را برگزار می‌کنند.
گفتنی است: این استودیو با امکانات ضبط صدا و تصویر و دیگر امکانات سمعی و بصری آغاز به‌کار کرده است و در آینده با امکانات تخصصی‌تری به روز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =