کد خبر: 298323
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
بازدید 133
آغاز فعالیت‌ کارگاه‌های مجازی کانون فارس

فعالیت دوره‌های تخصصی برخط(آنلاین) کانون فارس، روز شنبه ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۹ با برگزاری کارگاه شعر و قصه و حال خوش زندگی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس با اعلام خبر آغاز به‌کار کارگاه‌های تخصصی برخط از روز شنبه ۲۸ تیر سال جاری،گفت: کانون فارس با اقدام به برگزاری کارگاه‌های مجازی به صورت برخط (آنلاین) و با استفاده از مربیان باتجربه، سعی دارد تا تابستان پربار و بانشاطی را برای کودکان ونوجوانانی که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا امکان فعالیت حضوری در مرکز را ندارند ایجاد کند.

نقاشی، کلاژ، داستان‌نویسی خلاق، طراحی، شعرسرایی خلاق، نوشتن‌خلاق، سفال، نجوم، پرورش نگاه پژوهشگر، اریگامی، کارگردانی نمایش، نمایشنامه‌نویسی، زبان بدن، ساخت عروسک، شعر و قصه، تذهیب، گام‌به‌گام تا اندیشه، پویانمایی، کارگاه‌ مهارت‌ها و حال خوش زندگی، زیست‌شناسی، موسیقی کودک و کارگاه انتخاب پرداخت متن از جمله فعالیت‌هایی است که به گفته‌ی افتخاری در کانون فارس و در قالب ۲۶ کارگاه آنلاین برگزار می‌شود.

مدیر با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام تا پایان تیرماه گفت : علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به نشانی kpf.ir  و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی – دوره‌های تخصصی برخط استانی- انتخاب استان فارس روی نقشه نسبت به  انتخاب کارگاه مورد نظر اقدام و ثبت‌نام کنند.

او گفت: کارگاه «شعر و قصه» و «حال خوش زندگی» به صورت رسمی فعالیت‌های آموزشی  و برخط خود را از روز شنبه ۲۸ تیر ماه آغاز می‌کنند.

کارگاه «شعر و قصه» روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷ الی ۱۸ برگزار می‌شود و راهبری این دوره را مژده دستوری کارشناس مسوول فرهنگی کانون فارس برعهده دارد. هدف از برگزاری این کارگاه، لذت‌بخشی و انتقال غیرمستقیم مفاهیم تربیتی و تقویت مهارت‌های ساده زندگی به کودکان عنوان شده است. در این دوره تخصصی، تلاش می‌شود تا علاوه بر دست‌یابی به اهداف گفته شده، رفع نیازهای عاطفی کودکان و ترویج فرهنگ کتاب‎‌خوانی در میان مخاطبان هم انجام شود.

کارگاه «حال خوش زندگی» روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ صبح برگزار می‌شود و راهبری این دوره را اعظم ایزدی کارشناس فرهنگی کانون فارس برعهده دارد. در این کارگاه ۸ مهارت مثبت روان‌شناختی که عبارت است از مهارت‌های خودباوری، جرأت‌مندی، مهارت امید، خوش‌بینی، مهارت معنویت، شادی و نشاط و مهارت روابط مثبت و هوش هیجانی، آموزش داده می‌شود. ایجاد خودباوری و بهره‌گیری از مهارت‌های مثبت رفتاری در مخاطبان، تقویت توانمندی اعضای نوجوان در مقابله با هیجان‌ها، صفات مثبت با رویکرد پیش‌گیرانه و آینده‌نگر و با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای کودکان و نوجوانان، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره تخصصی است.

واحدهای فرهنگی، فناوری اطلاعات و روابط عمومی اداره کل کانون فارس، به شماره تماس ۳۸۳۰۲۴۸۰ داخلی ۲۱۶و ۳۸۳۹۱۴۲۱ پاسخگوی علاقه‌مندان به ثبت‌نام و شرکت‌کنندگان در دوره‌های تخصصی برخط کانون فارس و اطلاع‌رسانی و رفع مشکلات احتمالی هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =