اعضای مراکز کانون استان اردبیل در میان برگزیدگان مسابقه «نامه‌ای برای زمین»

اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل مسابقه‌ای را با عنوان «نامه‌ای برای زمین» به مناسبت هفته محیط‌زیست برگزار کرد و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل، نمین و مرکز شماره دو مشگین‌شهر در میان برگزیدگان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل؛ به مناسبت گرامیداشت هفته محیط‌زیست، مسابقه‌ای تحت عنوان«نامه‌ای برای زمین» طی فراخوانی از طرف اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل برگزار شد و ۵ عضو کانون پرورش فکری اردبیل، نمین و مرکز شماره دو مشگین‌شهر در میان ۷ برگزیده‌ی این مسابقه‌ی ادبی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، سیده سوگند حسینی از مرکز شماره ۱ کانون اردبیل، پینار عبداللهی عضو نوجوان کارگاه ادبی مرکز ۴ کانون اردبیل، سیده یسنا سیدی، عضو فعال ادبی کانون شهرستان نمین، ثمین شریفی و آیسل رضازاده از اعضای کارگاه ادبی مشگین‌شهر، مقام‌های برتر را کسب کردند.  

همچنین، در مراسمی که در روز سه‌شنبه مورخه‌ی ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ در سالن جلسه حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل برگزار شد، از برگزیدگان مسابقه «نامه‌ای برای زمین» با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد و اعضای کانون استان نیز با حضور در این مراسم، لوح تقدیر و جوایز خود را دریافت کردند.

گفتنی است۵۰ اثر از سوی شرکت‌کنندگان به دبیرخانه این مسابقه ارسال‌شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =