کد خبر: 298356
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
بازدید 859
آغاز به کار کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری استان بوشهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر کارگاه‌های تخصصی مجازی خود را در شاخه های فرهنگی، هنری و ادبی آغاز کرده و باتوجه به استقبال کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در حال ثبت‌نام کارگاه‌های جدید است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، بمنظور غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد تابستانی به یاد ماندنی برای کودکان ونوجوانان هم استانی ،در روزهای شیوع بیماری کرونا با توجه به اینکه امکان حضور کودکان و نوجوانان در فضای حقیقی مقدور نیست از ظرفیت فضای مجازی بهره گرفته و اقدام به برگزاری کارگاه های تخصصی در شاخه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با تدریس هنرمندان، اساتید و صاحب نظران مطرح وتوانمند بوشهری نموده است. ثبت‌نام در این کلاس‌ها از ۵تیرماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

در مرکز مجازی کانون استان بوشهر ۹ کارگاه تخصصی که با حضور هم‌زمان مدرس و هنرجو در کلاس مجازی برگزار می‌شود، امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است. در این دوره‌ها کودکان و نوجوانان علاوه بر دریافت گواهی شرکت در دوره با شناسایی استعداهایشان جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

در حال حاضر برخی از دوره‌های برخط کانون استان بوشهر تکمیل ظرفیت شده و کلاس‌ها در حال برگزاری است. در فهرست زیر عناوین کارگاه‌های تخصصی مجازی کانون بوشهر در فصل تابستان را می‌توانید مشاهده کنید.

یادآور می‌شود، برای شرکت در دوره هایی که درحال ثبت‌نام هستند به سایت boushehr.kpf.ir  مراجعه کنید.

در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکلی در خصوص ثبت نام با شماره ۰۷۷۳۳۳۲۶۱۵۸ و  ۰۷۷۳۳۳۴۲۹۶۰  یا صفحه رسمی اینستاگرام کانون استان بوشهر kanoonparvaresh_bushehr   در ارتباط باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =