انتصاب مسئول مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان اهواز

بهنوش بساک‌کاظمی مسئول مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان اهواز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با صدور حکمی، بهنوش بساک کاظمی را به سمت مسئول مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلانشهر اهواز منصوب کرد.
کیانی در آیین تودیع و معارفه مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون مجتمع اهواز که پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه در اهواز برگزارشد؛ ضمن مهم و شاخص شمردن نقش این مرکز کانون، در خدمت‌رسانی فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان، نوجوانان و اولیای تربیتی، از مسئول جدید، مربیان و پرسنل این مرکز خواست با همدلی،  همراهی و برنامه ریزی خلاق و منسجم تلاش کنند ضمن ارتقا سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها، بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان را به جایگاه واقعی خود برسانند.
مسئول جدید مجتمع فرهنگی هنری کانون شهرستان اهواز، سابقه ۲۵ ساله در کانون دارد؛ او دانش‌آموخته رشته مردم شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است و  مسئولیت مراکز فرهنگی هنری مختلف در استان‌های خوزستان و مرکزی از جمله سمت‌های بساک کاظمی است. 
بر اساس این گزارش، از مهر ۹۸ تاکنون، زینب برون مسئولیت سرپرستی مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز را. به عهده داشت. 
 گفتنی است: آیین تودیع و معارفه مسئول مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز،  پیش از ظهر امروز چهارشنبه، ۲۵ تیرماه ۱۳۹۹ با حضور مدیرکل و جمعی 
از کارشناسان ستادی کانون خوزستان،  مربیان و پرسنل این مرکز فرهنگی هنری در اهواز برگزار شد. 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =