کد خبر: 298361
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
بازدید 672
«نگاه نو» موضوع سومین جلسه مجازی انجمن عکاسان کانون گلستان

سومین نشست تخصصی انجمن عکاسان کانون پرورش فکری گلستان، با حضور اعضای این انجمن و دعوت از ارمغان کاظمی به‌عنوان مهمان ویژه در ۲۴ تیرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، سومین جلسه تخصصی انجمن عکاسان کانون گلستان با حضور مامک یحیی‌پور رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون ،کارشناسان، مربیان و اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری استان با هدف تقویت و بکار بردن تکنیک‌ها در نگاه نو و همچنین حماسی نمودن آثار برگزار شد.

ارمغان کاظمی مهمان ویژه این نشست به بیان تعاریف مختلف از نگاه نو، تاثیر آن در برداشت آثار هنری، داشتن رویا پردازی و تخیل درست از محیط زندگی، استفاده از احساسات در نگاه نو و ماندن عکس در ذهن مخاطب با تاثیر احساس و ...داشت.

وی در بخش دیگری به آشنایی بهتر عکاس در مورد زاویه تند و تنظیم زاویه های دوربین، نزدیک شدن به سوژه در عکاسی پرتره، لنزهای واید و ایجاد نمودن دامنه دید از تصاویر، نور و نسبت آن در ترکیب‌های نوری و کاربرد آن، نداشتن ترس و بالا بودن اعتماد به نفس و  تفاوت خوب دیدن با نگاه کردن اشاره داشت.

مامک یحیی پور، رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن قدردانی به‌جهت برگزاری این جلسه، مواردی را در مورد مشاهده دقیق، جستجوگرانه به پیرامون خود و خلق آثار زیبا در دنیای پیرامون داشت و اعضای نوجوان انجمن را به مطالعه در هنر، دیدن و مشاهده جستجوگرانه تشویق کرد.

در ادامه این جلسه، ارمغان کاظمی و حامد ممشلی مسئول انجمن عکاسان کانون پرورش فکری گلستان به نقد و بررسی آثار اعضای انجمن پرداختند.

سومین نشست مجازی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان ۲۴ تیرماه ۹۹ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =