اعضای کانون پرورش فکری کردستان در جشنواره سراسری " در خانه هنرمندانه بمانیم" خوش درخشیدند

سه نفر از اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در دو بخش استاپ موشن و نقاشی در جشنواره سراسری در خانه هنرمندانه بمانیم برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان کردستان؛ فراخوان جشنواره سراسری "درخانه هنرمندانه بمانیم" در هفت بخش هنری از جمله نقاشی، قصه گویی، شعر، داستان، استاپ موشن، موسیقی وعکاسی با محوریت نمایش ایثار و خدمات جامعه پزشکی در راستای مقابله با ویروس کرونا، بیان هنرمندانه در خانه بمانیم، معرفی روش ها و شیوه های مختلف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تعطیلات، تجربه های شخصی افراد برای ماندن در خانه با اولویت کودکان و نوجوانان ،فروردین ماه  99 از سوی حوزه هنری کردستان با همکاری کانون اعلام گردید.

در مجموع ۴۱۸ علاقه مند به شرکت در این جشنواره ، با ارسال ۵۸۷ اثر،  آثار خود را به جشنواره ارسال کردند

در بخش استاپ موشن مریم شیرازی و فاطمه شفیعی از اعضای کارگاه انیمیشن مجتمع فرهنگی هنری سنندج عنوان برتر را کسب کردند. استاپ موشن در-خانه-بمانیم  با تکنیک خمیری در ایام شیوع ویروس کرونا در کارگاه مجازی انیمیشن به سرپرستی سهیلا ساعدپناه تولید شد.

در بخش نقاشی که بیشترین شرکت کننده را نیز داشت ،کسرا محمودی از اعضای مرکزفرهنگی هنری شماره 2 سنندج  عنوان سوم را کسب کرد.

لازم به ذکر است، از هفته آینده لوح تقدیر و جایزه هنرمندان در دیگر استان‌ها از طریق پست برای شرکت کنندگان ارسال و هنرمندان سنندجی می‌توانند از ۲۹ تیر ماه با مراجعه به روابط عمومی حوزه هنری جوایز خود را دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =