کارگاه های تابستانی کانون پرورش فکری لرستان شروع شد

کارگاه های برخط مجازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه ها در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی با حضور مربیان توانمند فعالیت خود را آغاز کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان کارگاه های برخط مجازی را برای غنی سازی اوقات فراغت بچه ها شروع کرد.
مدیرکل کانون لرستان گفت: کارگاه های برخط مجازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه ها در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت خود را آغاز کردند
محمدجوادمحمدی افزود: کلاس های تابستانی کانون، پیش از این به صورت حضوری برگزار می شد که با انتشار ویروس کرونا و برای رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی، امسال به صورت مجازی برگزار می شوند البته در صورت اعلام ستاد کرونا مبنی بر حضور کودکان ونوجوانان در مراکز ثابت کانون ارائه خدمات به بچه ها به صورت حضوری نیز فراهم می شود.
وی اضافه کرد: مراکز کانون پرورش فکری ، علاوه برفعالیت های عمومی که به صورت رایگان ارائه می شود، بیش از 62 کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی ، علمی و... را با محوریت «مهارت های زندگی» انجام می دهد.
وی به برگزاری کلاس های آموزشی مجازی به صورت برخط(آنلاین) اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون 14 کلاس آموزشی توسط مربیان توانمند کانون در فضای مجازی آغاز شده است و این کارگاه ها با برنامه ریزی که صورت گرفته در طول 10 جلسه برگزار خواهندشد.
محمدی اظهارداشت: کلاس های؛ متون خوانی، داستان نویسی، نوشتن خلاق، شعرسرایی، شعرو قصه، فن بیان،  عروسک سازی، نمایشنامه نویسی، نمایش عروسکی، نجوم، عکاسی، کاردستی، سرود و هنرهای خلاق و تزیینی عناوین کارگاه های کانون پرورش فکری استان لرستان هستند که در تابستان امسال، کودکان ونوجوانان علاوه بر فعالیت های عمومی از آنها بهره مند می شوند.
مدیرکل کانون لرستان بیان داشت: در سایت مرکز مجازی کانون پرورش فکری به نشانیkpf.ir در قسمت آموزش های مجازی، شرایطی فراهم شده است که شرکت کنندگان در کلاس به صورت مطلوب از محتوای کلاس ها بهره ببرند.
محمدجواد محمدی گفت: در حال حاضر 17 مرکز فرهنگی هنری ثابت ؛ ۷ کتابخانه سیار و 2 پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سراسراستان به بچه های لرستانی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می دهند که باشیوع کرونا و تعطیلی مراکز، این فعالیت ها تا زمان رفتن کرونا و بازگشت به حالت عادی به صورت مجازی انجام می گیرند.

فهرست کلاس های برخط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =