کد خبر: 298366
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
بازدید 165
چند برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته حجاب و عفاف و چند نشست آموزشی از جمله برنامه‌های مناسبتی اخیر در مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در روزهای اخیر مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چند برنامه مناسبتی برای اعضای خود اجرا کردند.

به مناسبت هفته حجاب و عفاف در مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین‌زهرا، بحث آزاد و معرفی احادیث مربوط با حجاب انجام شد.هم‌چنین در یک کارگاه کاردستی، اعضا ی نوجوان دختر به مناسبت روز حجاب و عفاف کارت تبریک ساختند.

هم‌چنین نشستی با عنوان«هر خانه، یک ایستگاه سلامت»با هدف بهداشت روان اعضا در دوره فاصله ‌گذاری اجتماعی  در زمان گسترش بیماری کرونا در مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج برگزار شد.

در این نشست،کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج، برای مادران اعضا مواردی برای پیشگیری از افسردگی و خودمراقبتی مطرح کرد و در پایان به پرسش‌های آنها پاسخ داد.در پایان، سفیران سلامت کانون آوج هم معرفی شدند.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد هم انخستین کارگاه «حال خوش زندگی »با حضور 17 نفر از اعضای نوجوان دختر با موضوع «مهارت خود باوری » با هدف شناخت ویژگی‌های مثبت و توانمندی‌ها و افزایش مهارت خود باوری در نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =