کانون، مورد حمایت است!

کانون پرورش فکری بخش لشت‌نشای شهرستان رشت، هم‌زمان با آغاز فعالیت‌های تابستانه خود شاهد حضور و اعلام همراهی مسوولان با فعالیت‌های حضوری و مجازی این مرکز فرهنگی هنری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این بازدید و اعلام‌همراهی، از سوی امام جمعه‌بخش‌لشت‌نشاء، فرماندار و جمعی دیگر از مسوولان شهرستان رشت صورت‌گرفت و ضمن نیازسنجی و آگاهی از خواسته‌های این مرکز فرهنگی هنری، بر حمایت از فعالیت‌های هدف‌مند حضوری و مجازی  آن تاکیدشد.

 برنامه‌ریزی این بازدید، پس از تعطیلی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و آغاز فعالیت‌های تابستانی، نشان از اهمیت این مجموعه‌ی فرهنگی برای تصمیم‌گیرندگان و تصمیم‌سازان شهرستان داشت و مسوولان پس از هم‌نشینی با اعضای کارگاه‌های حضوری و آگاهی از روند ثبت نام در کارگاه‌های مجازی، از نقش این کانون در ارایه‌ی خدمات فرهنگی به مخاطبان سخن‌گفتند.

حجّت‌الاسلام و المسلمین، کمال تجدد، امام‌جمعه بخش لشت‌نشاء، علی فتح‌اللهی، فرماندار شهرستان رشت و دیگر مسوولان طی این بازدید، گفت‌وگویی صمیمانه نیز با خانواده‌ها و همکاران کانون داشتند و از خواسته‌های آنان برای ارایه‌ی هرچه‌بهتر خدمات فرهنگی به مخاطبان جویاشدند.

مریم حقدوست، مربی مسوول کانون بخش لشت‌نشای شهرستان رشت هم به ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های این کانون، به ویژه در عرصه‌ی فضای مجازی پرداخت و از تغییرات سازنده در شیوه‌ی جذب‌ عضو، گروه‌های سنی مخاطب و  نحوه‌ی ثبت‌نام در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای حاضران صحبت‌کرد.

براساس این گزارش، اعلام همراهی مسوولان با اهداف و برنامه‌های کانون لشت‌نشاء، قدردانی از تلاش‌های موثر این مجموعه، به ویژه در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا، بخش پایانی این بازدید بود که صبح روز پنج‌شنبه، ۲۵ تیرماه ۱۳۹۹ صورت گرفت.

گفتنی است، کانون لشت‌نشاء، نخستین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان پس از آغاز رسمی فعالیت‌های این نهاد در کشور به‌شمارمی‌رود و طی بیش از نیم قرن خدمات‌رسانی به مخاطبان، نقش ارزنده‌ای در کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان داشته‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =