تلاش مربیان مرکز فرهنگی هنری کبکیان در جذب و پایداری اعضای کانون

مربیان مرکز فرهنگی هنری کبکیان با اهدای کتاب به کودکان و نوجوان شهر چیتاب ، آنها را به فعالیت‌های حضوری و آنلاین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد؛ باشیوع ویروس کرونا مراکز کانون نیز مانند سایر ارگان‌ها فعالیت نداشت ولی با یک تفاوت که مربیان به صورت مجازی کلاس‌ها وفعالیت‌ها ادامه داشت وهمراه کودکان و نوجوانان  بودند.

بارسیدن خبر برگزاری کارگاه‌های آنلاین و حضوری ، ثبت نام اعضا گویی مربیان جان تازه گرفت و مربیان مرکز فرهنگی هنری کبکیان با مراجعه حضوری به درب خانه‌های اعضا با اهدای کتاب پیام‌آور این خبرخوش برای والدین واعضای مشتاق بودند.

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کبکیان در این خصوص گفت: مربیان مرکز کبکیان  با مراجعه حضوری  با اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان چگونگی کلاس‌های آنلاین و حضوری را که امسال کمی متفاوت تر ازسال قبل بود شرح داده شد.

فاطمه محمدی هدف از این کار دعوت حضوری اعضا مشتاق؛ پایداری سازی اعضا وایجاد انگیزه وشور ونشاط دوباره در کودکان و نوجوانان که مشتاقانه فعالیت‌های کانون رادنبال می‌کردند عنوان کرد.

وی در پایان ابراز داشت : این دعوت حضوری نتایج خوبی داشت که تابه امروز 80 کودک و نوجوان شهر چیتاب به صورت مجازی عضو کانون شده اند که ازاین تعداد۳۰ عضو پسر(۲۰عضونوجوان؛۱۰عضوکودک) و۵۰ عضودختر (۲۰عضونوجوان؛۲۰عضوکودک) شرکت کردند و همچنین۴۰ نفر نیز به عضویت کلاس‌های حضوری کانون درآمدند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =