کانون پرورش فکری مبنای شکل گیری هویت کودکان ونوجوانان است

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: کانون مبنای شکل گیری هویت کودکان ونوجوانان است.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، منصور علی زارعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با حضور در این اداره کل با اهم فعالیت‎های کانون آشنا شد.

وی با مهم خواندن کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در تامین آینده ای روشن برای کودکان ونوجوانان، این نهاد فرهنگی را مبنا و پایه شکل گیری شخصیت بچه‌ها عنوان کرد.

زارعی گفت: اگر قرار است هر اتفاقی بیافتد می بایست در حوزه کودک ونوجوان محقق شود وبر همین اساس،  حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های کانون لازم است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از کانون یادآور شد: طرح تحول کانون می تواند در برنامه هفتم مجلس مورد پیگیری و حمایت قرار گیرد.

در این دیدار مدیر کل کانون مازندران به تشریح فعالیت‌های کانون و تاثیر آن در رشد استعدادها و توانایی‌هایی کودکان ونوجوانان پرداخت وافزود: یکی از اهداف مهم کانون توسعه عدالت فرهنگی در روستاها و نقاط کمتر توسعه یافته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران اظهار داشت: کتاب‌خانه‌های سیار روستایی یکی از ظرفیت‌های مهم ما در ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان ونوجوانان روستایی است و تلاش داریم تا با توسعه این امر بتوانیم  خدمات کانون را به روستاهای بیشتری ارایه نماییم.

این مسوول با اشاره به اینکه کتاب‌خانه سیار روستایی یک خودروی کابین دار است که با وجود یک مربی به  20 روستا خدمات فرهنگی ارایه می نماید، خواستار حمایت مسوولان به ویژه نمایندگان مجلس از اینگونه طرح ها شد، اضافه داشت: حمایت نمایندگان، مسوولان و خیران در تجهیز کانون به ناوگان  خودرویی می تواند در ایجاد نشاط و رشد استعدادهای کودکان ونوجوانان روستایی موثر باشد .

یزدان شناس یکی از مشکلات عمده کانون را تبدیل وضعیت بخش وسیعی از مربیان و نیروهای قرادادی عنوان کرد و اضافه داشت: این مساله می تواند در ایجاد امنیت روانی مربیان که نقش مهمی در ارتباط با  نسل جوان جامعه دارند ایفا نماید و خواست تا در این حوزه هم نمایندگان مجلس از کانون حمایت نمایند.

در ادامه این برنامه، نماینده مردم ساری از مرکز فرهنگی هنری شماره 3 و مرکز نجوم کانون ساری و دفتر کانون زبان استان هم بازید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =