کد خبر: 298403
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
بازدید 164
استقبال گرم بچه‌ها از کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری

کودکان و نوجوانان از ۳۶ کارگاه‌ تخصصی آنلاین کانون پرورش فکری کرمان استقبال کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تابستان متفاوت امسال و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی را با راه‌اندازی کارگاه‌های متنوع آموزشی برخط(آنلاین) آغاز کرد.

بنابر این خبر، کانون استان کرمان ۳۶ کارگاه آموزشی برخط ویژه گروه سنی چهار تا ۲۲ سال را در سه بخش ادبی، فرهنگی و هنری تشکیل داده است.

این درحالی است که، کارگاه‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان شامل نوشتن خلاق برای کودکان و بزرگسالان، داستان‌نویسی مقدماتی، متوسط، پیشرفته و تکمیلی، شعرسرایی مقدماتی و پیشرفته و فیلم‌نامه‌نویسی است و در بخش فرهنگی کارگاه‌های قصه‌گویی و پرداخت قصه، کاردستی با دورریختنی‌ها، عروسک‌سازی، کاغذ و تا، مهارت‌های خوش‌بینی، جرات‌مندی و برقراری روابط مثبت، فلسفه برای کودکان و نجوم برگزار شده است و بخش هنری هم آموزش‌های نقاشی و خلاقیت روی سفال، سفالگری، تصویرسازی خلاق، انیمیشن، خوشنویسی، نقاشی، طراحی، مهارت خواندن و سلفژ و صداسازی، عکاسی، لعاب و میناکاری روی سفال را داراست.

بر همین اساس، در حال حاضر حدود ۵۰۰ کودک و نوجوان در کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری استان کرمان ثبت‌نام کردند و از ۲۸ تیرماه ۹۹ تا پایان شهریور و برای بعضی کارگاه‌ها تا پایان مهرماه تحت آموزش مربیان متخصص کانونی و آزاد خواهند بود. همچنین تعدادی علاقه‌مند از استان‌های دیگر هم در کارگاه‌های برخط استان کرمان شرکت کردند.

کارگاه‌های تخصصی برخط استانی در کنار کارگاه‌های تخصصی برخط کشوری و دوره‌های آموزشی آفلاین، امکان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که از طریق سایت kpf.ir  برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =