تقدیر از کلیه مدیران ، معلمان ، مربیان و کادر اجرایی مدارس استان که در طرح "کانون و مدرسه" کانون استان همکاری داشتند.

کلیه مدیران ، معلمان ، مربیان و کادر اجرایی مدارس استان که در طرح "کانون و مدرسه" کانون استان همکاری داشتند مورد تقدیر قرار می گیرند .

علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان  گفت: این طرح در قالب تفاهمنامه و راستای همکاری های دو سازمان آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در طول سال تحصیلی گذشته و جاری اجرا شد که هدف از اجرای آن کشف استعدادهای کودکان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی -  هدایت آنها به سمت رشد فکری و تربیت خلاق- توسعه و معرفی فعالیتهای کانون به خانواده ها و استفاده از ظرفیتهای فرهنگی دو سازمان است .

نوری افزود : در اجرای این طرح تاکنون بیش از ۲۰ هزار دانش آموز در سراسر استان تحت پوشش حمایت‌های فرهنگی و هنری مشمول این طرح قرار گرفته‌اند که کودکان و نوجوانان با حضور در کتابخانه های مراکز  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  از خدمات این مراکز بهره مند شده اند .

مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر از زحمات معلمان و مربیانی که در اجرای بهینه این طرح فعالیت داشتند افزود :در این طرح بیش از ۶۰۰ نفر از مدیران ، معلمان ،مربیان پرورشی مدارس و مربیان کلیه مراکز 30گانه کانون استان مشارکت داشتند و کتابخانه های سیار شهری و روستایی کانون استان نیز با حضور در بیش از  ۱۰۰ پایگاه و مدارس مناطق روستایی فعالیتهای کتاب محور مصوب کانون را برای دانش آموزان اجرا کردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : کتابخانه‌های کانون استان در تمام فصول به خصوص تابستان آماده ارائه 62خدمات متنوع فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان است وبا راه اندازی "کانون مجازی" نیز شرایطی مهیا شده است که در جهت دسترسی آسان خانواده ها و دانش آموزان این فعالیتهای کانون در فضای اینترنتی نیز اجرا شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =