گرامی‌داشت هفته حجاب و عفاف در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت هفته حجاب و عفاف، همراه با اجرای فعالیت‌های فرهنگی،هنری و ادبی مرتبط، چندین برنامه آموزشی و توجیهی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با هدف گرامی‌داشت هفته حجاب و عفاف، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین  از تاریخ 21 تا 26 تیر 1399، برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک، کارگاه بحث آزاد و قصه‌گویی با عنوان«چادر نورانی زهرا س» انجام شد.

به مناسبت هفته حجاب و عفاف در مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین‌زهرا، بحث آزاد و معرفی احادیث مربوط با حجاب انجام شد.هم‌چنین در یک کارگاه کاردستی، اعضا ی نوجوان دختر به مناسبت روز حجاب و عفاف کارت تبریک ساختند.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه، معرفی و تقدیر از اعضای محجبه، معرفی وقایع و ایام، کارگاه کاردستی و کارگاه ادبی «من حجاب را دوست دارم» برگزار شد.

 مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین، به این مناسبت، ویژه برنامه  «وقتی با حجاب می شوی» را برگزار کرد.

این برنامه با بیان دلیل نام‌گذاری 21 تیر به عنوان روز حجاب و عفاف آغاز شد و در ادامه فعالیت‌های متنوعی مانند قصه گویی، بیان اهمیت حجاب در قرآن و احادیث، معرفی حجاب حضرت فاطمه (س) ، بحث آزاد، شعرخوانی و کارگاه بستن شال اسلامی برای اعضا اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چند مسابقه در فضای مجازی برگزار کرد.

مسابقه «جامی از شهد حدیث» - مسابقه ادبی «چه زیباست لبخند چادرم» -مسابقه ادبی با موضوع« حال خوش من با حجاب»، «من حجاب را دوست دارم» و«حجاب، امنیت من است»و مسابقه نقاشی گل های چادرم که در پایان از برگزیدگان این مسابقات قدردانی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =