کد خبر: 298412
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
بازدید 347
تاکید معاون فرمانداری کرج بر حمایت از کانون

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج  بر ضرورت حمایت از کانون استان تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، محمد مجرد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج و حمید زندیه، رییس اداره‌ی برنامه‌ریزی،  ضمن بازدید از اداره‌کل و مرکز مجتمع کانون کرج،در محل پروژه در حال تکمیل ساختمان اداره‌کل و مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در کرج، حضور یافتند.

 محمد مجرد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج ضمن بازدید از کتابخانه های کودک ونوجوان و آسمان‌نمای کانون پرورش فکری استان با نحوه فعالیت کانون  آشنا شد.

قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز در جریان این بازدید با ارائه توضیحات کامل در خصوص کانون، اهداف و ماموربت‌های آن،در رابطه با شرایط فعالیت کانون در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان البرز سخن گفته و رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری  کارگاه‌های تخصصی به شکل مجازی را از موفقیت‌های کانون استان در این روزها دانست.

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون نیز در سخنانی به تشریح فعالیت‌های بخش‌های مختلف به ویژه نجوم و آسمان‌نما پرداخته و از علاقه‌مندی اعضا و خانواده ها به این فضای علمی سخن گفت .

در بخش دوم این بازدید معاون فرماندار، در محل ساختمان جدید کانون حضور یافته و از نزدیک وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه و چگونگی تجهیز آن  را بررسی کرد.

مجرد، در انتهای این بازدید از فعالیت های در حال اجرا برای کودکان ونوجوانان قدردانی کرده و افزود این شوق خدمت‌رسانی و تلاش‌های شما عزیزان در کانون برای فراهم کردن شرایطی جهت استفاده مخاطبان  از امکانات و فعالیت‌های  این مجموعه ستودنی است .

لازم به توضیح است ساختمان کانون که قرار است اداره‌کل و مرکز فرهنگی، هنری شماره ۳ در آن واقع شود،  در بلوار مصطفی خمینی، انتهای پارک پدر و در شهرداری منطقه ۵ قرار گرفته  و حدود ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که سازمان عمران و نوسازی فضاهای شهری کرج ساخت این پروژه را که جایگزین مرکز قدیمی شماره ۳ است که در طرح شهرداری واقع شده بود،  بر عهده گرفته است .

گفتنی است در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دارای شش مرکز فرهنگی، هنری در سطح استان است که متاسفانه با توجه به جمعیت مخاطب، بسیار کم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =