کد خبر: 298438
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
بازدید 373
آغاز کارگاه‌های برخط تابستانه کانون گیلان؛ از امروز

۱۶کارگاه برخط(آنلاین) تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از امروز آغازمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این کارگاه‌ها با بهره‌گیری از کاربردهای هدف‌مند شبکه‌های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند انتقال آموزه‌ها، استفاده بهینه از قابلیت انعطاف‌پذیری این آموزش‌ها  و در سایه حضور مدرسان خبره برگزارمی‌شود.

برهمین اساس «پرورش صدا و کلام درقصه‌گویی برای نوجوانان»، «نقاشی» و «فن‌بیان و سخنوری»، از جمله‌کارگارهایی است که امروز و به ترتیب با حضور شهربانو مشکبید حقیقی، هلاله حسن‌زاده و سجادقاضی برپاخواهدشد.

«بازیگری»، «سرود» و«عکاسی» نیز از دیگرکارگاهای برخطی است که روز دوشنبه، ۳۰ تیر ماه جاری و با هدایت منیژه واحد و سیده‌مریم حسینی، پذیرای مخاطبان خواهدبود.

برهمین‌اساس صغری‌قامتی‌مقدم، تکتم‌عربان و هنگامه‌ناصحی، هدایت کارگاه‌های «رازدنیای ناشناخته‌نجوم»، «چگونه قصه‌بگوییم» و «کاردستی» را از روز سه‌شنبه، ۳۱ تیر ماه عهده‌دارخواهندبود و «ارکان قصه‌گویی»، جلسه دوم هفتگی کارگاه «نقاشی»، «آموزش اوریگامی» و «داستان‌نویسی» نیز از جمله کارگاه‌های برخط تابستانه‌ است که از روز چهارشنبه، یکم مرداد ماه و با حضور الهام‌کمال‌پور، هلاله‌حسن‌زاده، مریم پُرمهر و آناهیتا آروان برگزارمی‌شود.

این درحالی‌است که روز پنج‌شنبه، ۲ مرداد۱۳۹۹ نخستین جلسه‌ی کارگاه «حال‌خوش زندگی» با هدایت هاجر اکبری برپامی‌شود و از شنبه هفته آتی، شاهد برگزاری کارگاه «عکاسی» و        «نقاشی» با هدایت سیده‌ مریم حسینی خواهیم‌بود.

کارگاه «شهروند الکترونیک» هم از جمله کارگاه‌های تابستانه‌ای است که روز یکشنبه، ۵ مردادماه و با حضور زهرا خادم نخستین تجربه برگزاری خود را تجربه‌می‌کند.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام کارگاه‌های برخط( آنلاین) تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از ۵ تیرماه سال جاری کلیدخورد و با استقبال گسترده مخاطبان همراه‌بود.

عنوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =