خوش‌درخشی مربیان و اعضای کانون استان قزوین درنخستین آفرین‌واره‌ی انجمن عکاسی کانون

درنخستین آفرین‌واره‌ی انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در نخستین آفرین‌واره‌ی انجمن عکاسی کانون با عنوان «من و کتاب» آثار ارزشمندی ارائه کردند.

مریم بهرامی و مریم عابدزاده (مربی فرهنگی و هنری مرکز فرهنگی و هنری کانون آبیک، میترا فیضی (عضو نوجوان مرکز شماره یک کانون آبیک با مربی‌گری مریم عابدزاده) و محمدحسین گنجلی‌ها (عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با مربی‌گری نرگس پیله‌فروش‌ها) مربیان و اعضای کانون استان قزوین هستند که آثارشان به نمایشگاه نخستین آفرین‌واره‌ی انجمن عکاسی راه یافته است.

گفتنی است، نخستین آفرین‌واره‌ی انجمن عکاسی با عنوان «من و کتاب» در زمستان 1398 در دو بخش نوجوان و بزرگسال برگزار شد. در جریان این آفرین‌واره 225 عکاس، شامل 63 نفر بزرگسال و 162 نفر نوجوان آثار خود را که مجموعاً 623 قطعه عکس بود به دبیرخانه ارسال کردند که در نهایت و پس از انتخاب از میان آثار، درهر دو مقطع بزرگسال و نوجوان 3 اثر برگزیده، 5 اثر شایسته تقدیر و 17 اثر در مقطع بزرگسالان و 33 اثر در مقطع نوجوانان شایسته پذیرش در نمایشگاهی با همین عنوان شناخته و اعلام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =