انتشار داستانِ «بچه‌ زرنگ»؛ نخستین انیمیشن سینمایی کانون

خلاصه‌ی داستان «بچه زرنگ» اولین انیمیشن بلند سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به کارگردانی هادی محمدیان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کار ساخت نخستین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تهیه کنندگی حامد جعفری از اواخر سال ۱۳۹۷ آغاز شده است.

بر همین اساس در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است و...»

«بچه‌زرنگ» که اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، از سوی مجموعه «هنرپویا» در دست ساخت است، مجموعه‌ای که تا امروز تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران، در کارنامه خود دارد.

یادآوری می‌شود هر چند اولویت محتوایی «بچه زرنگ» برای مخاطبان کودک و نوجوان طراحی شده است، اما پیش‌بینی می‌شود خانواده‌ها و مخاطبان حرفه‌ای سینمای ایران نیز از این انیمیشن سینمایی استقبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =