کد خبر: 298464
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
مدیر کانون زبان لرستان منصوب شد

با حکم مصطفی مومنی رییس کانون زبان ایران فضل‌الله فولادی به‌ عنوان مدیر جدید کانون زبان استان لرستان جایگزین مهدی ذوالفقاری شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در آیینی با حضور رضا لیاقی مشاور رییس کانون زبان ایران در امور استان‌ها، از  تلاش‌های مدیر قبلی قدردانی و حکم مدیر جدید اعطا شد.
لیاقی در این مراسم گفت: برای توسعه کانون زبان در استان لرستان فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است اما با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا  باید تلاش کنیم ضمن رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، با برنامه‌ریزی دقیق، از خانواده‌ها و زبان‌آموزان برای شرکت در کلاس‌های حضوری و مجازی دعوت کنیم.
وی هم‌چنین بر حضور کارکنان در مراکز آموزشی کانون زبان و پاسخ‌گویی مناسب به مراجعه‌کنندگان و زبان‌آموزان تاکید کرد و افزود: کانون زبان یکی از موسسه‌های آموزشی مطرح کشور است و برای حفظ و نگهداشت آن همه باید تلاش کنیم.
مشاور رییس کانون زبان ایران در امور استان‌ها در آیین معارفه مدیر جدید کانون لرستان بر تلاش بیشتر برای جذب زبان‌آموزان جدید، توسعه مراکز، تعامل با مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حفظ هویت سازمانی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =