انتصاب فضل الله فولادی به‌ عنوان مدیرکانون زبان استان لرستان

آیین تکریم و معارفه مدیر کانون زبان استان لرستان با حضور مشاور رییس دراموراستانها، مدیرحراست کانون زبان ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان دراداره کل کانون استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، مراسم معارفه مدیرجدید کانون زبان لرستان باحضور رضالیاقی مشاور رییس دراموراستانها، محمدصفری مدیرحراست، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، کارشناسان و جمعی از کارکنان ومدرسان مراکز کانون زبان درسالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
درابتدای این برنامه رضا لیاقی مشاور رییس دراموراستانها ضمن تقدیر از زحمات مهدی ذوالفقاری مدیر قبلی و خیرمقدم به فضل الله فولادی مدیر جدید کانون زبان لرستان گفت: کارهای خوبی به منظور توسعه کانون لرستان شروع شده است و با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی، با برنامه ریزی دقیق، از خانواده ها و زبان آموزان برای شرکت در کلاس هاحضوری و مجازی دعوت کنیم.
لیاقی برحضور دائم همکاران و پاسخ گویی مناسب به مراجعه کنندگان و تکریم ارباب رجوع و تعامل و همدلی همکاران کانون برای جذب و زبان آموزان تاکیدکرد و افزود: کانون زبان یکی از برندهای مطرح کشور است و همه باید برای حفظ و نگهداشت زبان آموزان تلاش کنیم.

وی عنوان داشت: جذب جدیدزبان آموز، توسعه مراکز، تعامل با کانون پرورش و مراکز کانون در شهرستانها، حفظ هویت سازمانی در دستور کار قرار گیرد.
درادامه مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان ضمن خرسندی از انتصاب مدیر جدید کانون زبان لرستان وتقدیر از مدیر اسبق کانون زبان، گفت: همدلی و ارتباط بیشتر بین کانون پرورش فکری و کانون زبان مسیر پیشرفت هرچه بیشتر این مجموعه را فراهم خواهدکرد.
محمدجواد محمدی افزود: در حال حاضر همه مراکز کانون زبان و کانون پرورش فکری در سراسر استان مشغول فعالیت هستند که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و تلاش همه همکاران جذب عضو و زبان آموز، توسعه بیشتری پیداکند.
محمدی اضافه کرد: به دنبال راه اندازی شعبه های کانون زبان در همه شهرستان ها هستیم و با توجه به شرایط بوجود آمده که کلاس ها به صورت مجازی و برخط(آنلاین) برگزار می شود، همه مراکز ثابت کانون در سراسر استان با تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی به خانواده ها در جهت ثبت نام زبان آموزان در دوره های برخط کانون زبان در تلاش هستند و همچنین توسعه فضای فیزیکی کانون زبان استان و راه اندازی یک ساختمان مستقل و مجزا برای کانون زبان خرم آباد در دستور کار قرار دارد.
وی به برگزاری کلاس های آموزشی مجازی به صورت برخط(آنلاین) اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون 14 کلاس آموزشی توسط مربیان توانمند کانون در فضای مجازی آغاز شده است که دراین کارگاه ها کودکان ونوجوانان درکلاس های؛ متون خوانی، داستان نویسی، نوشتن خلاق، شعرسرایی، شعرو قصه، فن بیان،  عروسک سازی، نمایشنامه نویسی، نمایش عروسکی، نجوم، عکاسی، کاردستی، سرود و هنرهای خلاق و تزیینی شرکت می کنند
مدیرکل کانون لرستان بیان داشت: 35 کارگاه حضوری و مجازی و34 کارگاه عمومی در مراکز کانون پرورش فکری لرستان مشغول خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان این دیار هستند.
محمدجواد محمدی گفت: درحال حاضر17 مرکز فرهنگی هنری ثابت ؛ ۷ کتابخانه سیار و 2 پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سراسراستان به بچه های لرستانی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می دهند که باشیوع کرونا و تعطیلی مراکز، این فعالیت ها تا زمان رفتن کرونا و بازگشت به حالت عادی به صورت مجازی انجام می گیرند.
در بخش بعدی از طرف رییس کانون زبان ایران، مدیرکل کانون استان، وهمکاران کانون زبان با اهدا لوح از تلاش ها و زحمات مهدی ذوالفقاری تجلیل شد و درادامه حکم فضل الله فولادی توسط رضا لیاقی مشاور رییس دراموراستانهای زبان ایران، محمد صفری مدیر حراست کانون زبان و محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان به وی اهداء شد.
فولادی ضمن قدردانی از اعتماد رییس کانون زبان گفت: امیدوارم که بتوانم جواب این اعتماد را با همکاری کارکنان زحمتکش مراکز کانون زبان به شایستگی بدهم وبرنامه هایی را که مد نظر است را به خوبی به پیش ببریم.
در بخش بعدی این جلسه مهدی ذوالفقاری طی سخنانی گزارشی از فعالیت های انجام شده در یکساله گذشته کانون زبان استان را ارائه داد و فضل الله فولادی مدیر جدیدکانون زبان لرستان نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.

رضالیاقی مشاور رییس کانون زبان دراموراستانها

محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =