تجلیل از اعضای فعال در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان)

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان در سیستان بلوچستان با اهدای جایزه از اعضای فعال خود تجلیل کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از اعضای مرکز فرهنگی‌هنری بزمان تجلیل شد.

در همین راستا مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری بزمان، گل‌خاتون داوودی، عنوان کرد: با توجه به فعالیت اعضای کودک و نوجوان در گروه‌های مجازی مرکز، فعالان کودک و نوجوان، با رعایت مسایل بهداشتی و در روزهای متفاوت به کانون آمدند و جایزه‌ی خود را دریافت کردند.

وی در خصوص شاخص‌های انتخاب اعضا نیز گفت: حضور فعال در ویژه‌برنامه‌ها، تعداد ارسال اثر در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مرکز و کیفیت آثار از جمله شاخص‌هایی بود که بر اساس آن اعضای دختر و پسر مرکز انتخاب شدند.

گفتنی است از روزهای آغازین همه‌گیری بیماری کرونا و به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تعطیل شد و کانون برای ارایه‌ی خدمات خود به اعضا و علاقه‌مندان فعالیت گسترده‌ای را در فضای مجازی آغاز کرد.

بر همین اساس علاوه بر تولید محتوا و به اشتراک گذاشتن این محتوا در فضای مجازی، مراکز فرهنگی‌هنری نیز بر حسب سن و جنس مخاطبان خود، گروه‌هایی در سطح پیام‌رسان‌ها تشکیل دادند و فعالیت‌های کانون را به مخاطبان ارایه دادند که در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در حال حاضر ۱۲۰ گروه مشغول خدمات‌رسانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =