کارگاه‌های آنلاین(برخط) کانون پرورش فکری استان کرمانشاه افتتاح شد

استودیوهای برگزاری کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، در مجتمع فرهنگی‌هنری شماره یک کانون در شهرک کارمندان کرمانشاه و همچنین، در مجتمع فرهنگی‌هنری آفرینش کانون در سه‌راه ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه قرار دارند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف توسعه زیرساخت‌های لازم برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی، کارگاه‌های آنلاین(برخط) این اداره کل در دو استودیو افتتاح شدند.

 این کارگاه‌ها به صورت رسمی از صبح روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ و با حضور "مهناز فتاحی"، مدیرکل کانون استان کرمانشاه افتتاح و آماده فعالیت شدند.

 این دو استودیو در حوزه کودک و نوجوان و با امکانات و تجهیزات مناسب صوتی و تصویری برای برگزاری کارگاه‌های برخط(آنلاین) مدرسان کانون استان کرمانشاه آماده شده است.

بر همین اساس، این استودیوها در مجتمع فرهنگی‌هنری شماره یک کانون در شهرک کارمندان کرمانشاه و همچنین، در مجتمع فرهنگی‌هنری آفرینش کانون در سه‌راه ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه قرار دارند.

کانون پرورش فکری استان کرمانشاه این استودیوها را با هدف تولید برنامه‌های رسانه‌ای و آموزشی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های کانون(kpf.ir) راه‌اندازی می‌کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =