آغاز فعالیت کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی همزمان با افتتاح استودیوی تخصصی کانون استان از امروز چهارشنبه اول مرداد ماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، رأس ساعت ۱۰ صبح امروز اولین کارگاه بر خط (آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با برگزاری کارگاه آموزشی «پتینه» ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال با حضور فرزانه تنخواهی شروع به کار کرد.

بر این اساس، کارگاه‌های «طراحی» دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ با حضور پروین خانجانی، «سفالگری» دوشنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۸ با حضور فرزانه تنخواهی، «نقاشی» شنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۸ با حضور فرزانه تنخواهی، «نوشتن خلاق» شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۳ با حضور سمیه حاضر وظیفه، «داستان‌نویسی» دوشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور لاله صانعی و «شطرنج» یک‌شنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ با حضور نیما ابراهیمی برگزار می شود.

گزینه آموزش‌های مجازی – دوره‌های تخصصی برخط استانی- در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir از ۱۴ تا ۳۰ تیر ۱۳۹۹ به منظور ثبت‌نام در دسترس متقاضیان قرار داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =