کد خبر: 298527
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
بازدید 409
آغاز دوره‌های مجازی(برخط) کانون سمنان

دوره‌های مجازی(برخط) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، آخرین سه‌شنبه تیرماه ۱۳۹۹ به‌صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، دوره‌های مجازی(برخط) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان عصر سه‌شنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ با برگزاری کارگاه آموزشی داستان‌نویسی ویژه مخاطبان ۱۲ تا ۱۷ سال با تدریس سمانه شجاعی مربی کارگاه نوشتن خلاق مراکز فرهنگی‌هنری مهدی‌شهر، شهمیرزاد و سرخه به‌صورت رسمی آغاز شد.

شجاعی در نخستین جلسه‌ی این کارگاه با بیان تعریف کوتاهی از داستان و چگونگی نگارش توصیف یک مکان در  داستان از مخاطبان نوجوان خواست تا به توصیف موقعیت مکانی یک فضای واقعی از روستا بپردازند.

گفتنی است؛ با توجه به استقبال مخاطبان کودک و نوجوان از دوره‌های مجازی و در پی آن، تکمیل ظرفیت تعدادی از این‌دوره‌ها، کارگاه‌های آموزشی برخط(آنلاین) کانون استان سمنان به شرح زیر برگزار می‌شود:

- روزهای شنبه دوره‌ی «مهارت هوش هیجانی» ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ با تدریس گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان و دوره‌ی «پاپیه‌ماشه» ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ با تدریس الهام عباسی مربی هنری مراکز فرهنگی‌هنری کانون دامغان.

- روزهای دوشنبه دوره‌ی «مهارت امیدآفرینی» از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ با تدریس مهدی هدایت‌فر مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرمسار و دوره‌ی «مولوی‌خوانی» از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹ با تدریس فاطمه جمالی‌باشی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان.

- روزهای سه‌شنبه دو دوره‌ی «شعرسرایی» و «داستان‌نویسی» به‌ترتیب ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و ۱۷ تا ۱۸:۳۰ با تدریس مهشید بشیری مربی کارگاه نوشتن خلاق مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان و سمانه شجاعی مربی کارگاه نوشتن خلاق مراکز فرهنگی‌هنری مهدی‌شهر، شهمیرزاد و سرخه.

- روزهای چهارشنبه‌ی هر هفته نیز یک دوره آموزش «تصویرسازی» از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸با تدریس فاطمه قربانی مربی هنری مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =