کد خبر: 298561
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
بازدید 170
اجرای کارگاه های حال خوش زندگی برای مددجویان کمیته امداد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: با انعقاد تفاهم نامه کانون و کمیته امداد کارگاههای تخصصی حال خوش زندگی برای مددجویان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمد قلمکاریان با اشاره به افزایش فعالیت های برون سازمانی و استفاده از ظرفیت های کانون در غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان گفت:بدین منظور تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورش فکری و کمیته امداد امام خمینی (ره)به امضا رسید.

وی به تعدادی از تعهدات کانون در این قرارداد اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های تخصصی مهارت آموزی برای مددجویان،انجام فعالیت های هدفمند از قبیل نمایش فیلم و نمایش عروسکی،برگزاری نمایشگاه،نشست های تخصصی برای والدین و...از تعهدات کانون است.

قلمکاریان با اشاره به وظایف کمیته امداد در این تفاهم نامه گفت: همکاری در برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری، علمی و ادبی،معرفی ظرفیت های کانون و استفاده از اردوگاه شیخ بهایی جهت اجرای برنامه های کانون از جمله تعهدات کمیته امداد است.

وی در پایان گفت:روش اجرایی شدن تفاهم نامه از طریق تشکیل کارگروه مشترک با هدف برنامه های مشترک در ترویج فرهنگ کتابخوانی، مهرواره ها،جشنواره ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =