کد خبر: 298562
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
بازدید 256
اجرای طرح های پژوهشی حوزه کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:با امضای تفاهم نامه مشترک میان کانون و دانشگاه فرهنگیان، برنامه ها و طرح های پژوهشی در حوزه کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان سید محمد قلمکاریان با اعلام این خبر عنوان کرد: هدف از این تفاهم نامه همکاری متقابل و افزایش تعامل و استفاده از ظرفیت های طرفین برای افزایش بهره وری است.

وی ادامه داد:آشنا نمودن دانشجو معلمان با اجرای برنامه های هنری،انجمن های تخصصی علمی، فرهنگی،هنری و ادبی،برگزاری کارگاه های آموزشی استعداد سنجی و استعداد یابی برای دانشجو معلمان از جمله تعهدات کانون است.

قلمکاریان به دیگر مفاد قرار داد اشاره کرد و گفت: شناسایی استعدادهای فرزندان کارکنان دانشگاه،اجرای کارگاه های مهارت زندگی و پرورش استعدادهای ادبی و هنری از دیگر تعهدات کانون است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به تعهدات دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: همکاری در برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری،ادبی و علمی،معرفی ظرفیت های کانون و ترغیب کارکنان و دانشجویان از بسته های فرهنگی از جمله وظایف دانشگاه است.

قلمکاریان در پایان گفت: برنامه مدنظر طرفین در کمیته مشترکی با حضور نمایندگان دو طرف بررسی و تهیه و پس از تصویب مسئولان به اجرا گذاشته می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =