امضای تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت ذوب آهن اصفهان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت ذوب آهن اصفهان با هدف هم افزایی و استفاده از ظرفیت های طرفین به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمد قلمکاریان با بیان اینکه هدف از این قرارداد هم افزایی و استفاده از ظرفیت های طرفین است،عنوان کرد: تعهدات کانون پرورش فکری، ارائه خدمات فرهنگی و هنری و امانت کتاب در قالب عضویت فرزندان کارکنان،برگزاری کارگاه های تخصصی در ترویج مهارت آموزی، برگزاری اردوهای علمی و آموزشی و برنامه های استعداد سنجی و پرورش نخبگان است.

وی افزود: مشارکت در برگزاری نشست های تخصصی برای والدین،برگزاری نمایشگاه از شرکت کنندگان در کارگاه ها و مشارکت در برگزاری جشن های فرهنگی،درسی،هنری و...از دیگر تعهدات کانون در این قرار داد است.
قلمکاریان ادامه داد:همکاری در فعالیت ها و برنامه های مشترک،برگزاری رویدادهای فرهنگی،هنری،ادبی و علمی و ترغیب کارکنان به استفاده از ظرفیت های آموزشی و فرهنگی کانون از وظایف شرکت ذوب آهن در این قرارداد است.

وی با بیان اینکه وظیفه اجرای بندهای تفاهم نامه بر عهده ی نمایندگان دو طرف است،اظهار کرد: تشکیل کارگروه مشترک با هدف برنامه های مشترک از جمله ترویج فرهنگ کتابخوانی ، جشنواره ها و مهرواره ها صورت می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =