کد خبر: 298567
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
بازدید 465
برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی طعم زیتون مشخص شدند

آزمون آنلاین مسابقه کتاب‌خوانی «طعم زیتون» کانون کرمان اول مرداد ماه برگزار شد و برگزیدگان مشخص شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، با اعلام نتایج آزمون آنلاین مسابقه کتاب‌خوانی طعم زیتون حنانه حسینی از کرمان با کسب امتیاز ۱۹ از ۲۰ نفر اول اعلام شد و یلدا خالویی و زهرا شهریاری‌وفا با امتیاز ۱۸ از رابر، فاطمه کرمشاهی با امتیاز ۱۸ از عنبرآباد، سوگند سلاجقه با امتیاز ۱۶ از کرمان، آسیه عزیزپور با امتیاز ۱۶ از پاریز، نوشین‌سادات فاطمی با امتیاز ۱۵ از انار و فائزه محمودزاده با امتیاز ۱۵ از شهربابک به ترتیب رتبه دوم تا چهارم را مشترکا کسب کردند.

همچنین امیرمهدی کاردوست و اردشیر کاردوست از پاریز، کیمیا خواجه‌حسنی و آیناز سلندری از رابر، هانیه بلوچی و ریحانه سعید از انار، سحر توحیدی از راور، علی شمسی‌نژاد از کرمان و نازنین‌رقیه صالحی از سرچشمه با کسب امتیاز ۱۴ برگزیدگان دیگر مسابقه کتاب‌خوانی طعم زیتون هستند.

این در حالی است که، فراخوان مسابقه کتاب‌خوانی«طعم زیتون» با موضوع فلسطین همزمان با روز جهانی قدس سال جاری برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری حوزه هنری و سازمان بسیج هنرمندان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اعلام شد.

بنابر این خبر، کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از بررسی چندین کتاب با موضوع فلسطین، کتاب«ریاح» نوشته جلال توکلی را برای این مسابقه انتخاب کردند و با اعلام فراخوان ۱۳۳ نوجوان از سراسر استان در این مسابقه شرکت کردند.

همچنین برای آزمون آنلاین این مسابقه ۲۰ سوال چهارگزینه‌ای برای هر شرکت‌کننده در نظر گرفته شده بود که نوجوانان بعد از ورود به مدرسه مجازی «فرهنگ و هنر» حوزه هنری می‌توانستند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور به سوال‌ها پاسخ و ۲۰ امتیاز کسب کنند.

برگزار کنندگان این مسابقه به نفرات اول تا چهارم این مسابقه جوایز ۲۰۰ هزار تومانی و به دیگر برگزیدگان جوایز ۱۰۰ هزار تومانی اهدا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =