امضای تفاهم نامه‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نظام مهندسی استان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نظام مهندسی اصفهان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و برگزاری جشنواره ها و مهرواره ها منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمد قلمکاریان هدف از این قرارداد را هم افزایی و استفاده از ظرفیت های طرفین دانست و گفت: تعهدات کانون پرورش فکری ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی، عضویت فرزندان کارکنان و امانت کتاب، برگزاری کارگاه های تخصصی و ترویج فن مهارت آموزی، برگزاری اردوهای علمی،  آموزشی و فعالیت های استعداد سنجی و پرورش نخبگان است.

وی افزود: مشارکت در برگزاری نشست های تخصصی برای والدین، برگزاری نمایشگاه آثار شرکت کنندگان در کارگاه ها و مشارکت در برگزاری جشن های فرهنگی از دیگر فعالیت ها کانون در این تفاهم نامه است.
هم چنین، معرفی ظرفیت های کانون، همکاری در فعالیت ها و برنامه های مشترک، برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری، ادبی و علمی و پرداخت حق عضویت و شهریه کلاس ها از وظایف سازمان نظام مهندسی در این قرارداد است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با بیان این که وظیفه اجرای بندهای تفاهم نامه بر عهده ی نمایندگان دو طرف است،اظهار کرد: تشکیل کارگروه مشترک با هدف اجرای برنامه های مشترک از جمله تعهدات دو طرف قرارداد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =