نشست مربیان ادبی مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به صورت وبینار برگزار شد

اولین نشست مربیان ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به صورت وبینار در صبح روز یکشنبه پنجم مردادماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین نشست مربیان ادبی مراکز کانون این استان به صورت وبینار برگزار شد.

 بر همین اساس، در این وبینار که صبح روز یکشنبه پنجم مردادماه ۱۳۹۹ برگزارشد، مربیان ادبی مراکز و کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به بحث و گفت‌وگو پیرامون دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های مختلف ادبی پرداختند.

 همچنین در این برنامه، موضوع‌های مختلف دیگری همچون: عملکرد ادبی مربیان استان، راهبردها وروش‌های چگونگی فعالیت ادبی در فضای مجازی با توجه به چالش‌های موجود ناشی از وقوع بیماری کروناویروس مورد بررسی قرار گرفت.

 مربیان ادبی شرکت‌کننده در این وبینار نیز به ارائه نظرهای خود با توجه به وضعیت بومی و فضای مجازی پرداخته، روش‌ها وشیوه‌های ویژه‌ای را برای برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های ادبی ارائه کردند.

 مربیان و کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در این وبینار، یکی از اهداف مهم بخش ادبی برای کودکان و نوجوانان را؛ نوشتن در فضای سالم و همچنین، دنبال کردن حال خوش زندگی و افزایش انرژی مثبت برشمردند.

 آفرینش‌های ادبی یکی از واحدهای پویا و فعال در کانون پرورش فکری است که اعضا با بهره‌مندی از توان و دانش مربیان خود به افق‌های تازه‌ای در زندگی و تفکر سالم دست می‌یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =