اسکلت کاغذی بدن انسان در مرکز سیار روستایی سی سخت  ساخته شد

مسئول کتابخانه سیار روستایی سی سخت با هدف برپایی کلاس‌های علمی برای کودکان و نوجوانان شهر سی سخت، با کاغذ اسکلت بدن انسان را ساخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون  کهگیلویه‌وبویراحمد ، جعفر علیزاده با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت کانون در فضای مجازی، ساخت اسکلت کاغذی بدن انسان، و ارائه در گروه های مجازی و  کارگاه های علمی ویژه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان سی سخت آغاز شد. 
وی با بیان این که این اسکلت در ۱۰ برگ مقوایی بزرگ طراحی شده بود؛  پس از  مونتاژ آماده بهره برداری در کلاس‌های علمی مجازی  شد. 
علیزاده  اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در این فعالیت علمی با استخوان‌های گونه چپ و راست، پیشانی، فک تحتانی، ترقوه چپ، قسمت فوقانی جناق و دیگر استخوان‌های بدن انسان آشنا می‌شوند.
این مسئول فرهنگی فعالیت علمی را یکی از برنامه های اجرایی این مرکز در تابستان ٩٩ معرفی کرد و افزود: فعالیت علمی در کانون جریانی است که در پی شناخت حقیقت، سیر تکاملی خود را طی می‌کند و بیش از آنکه به یک سری قوانین و احکام بی چون و چرا منجر شود نتیجه‌اش پرورش روحیه تحقیق و جستجوگری در کودکان و نوجوانان درباره‌ی نظام هستی و نحوه استفاده بهینه از مخلوقات است.
وی، آموزش حقایق و مفاهیم علوم، آشنا نمودن کودکان و نوجوانان با روند علمی و رشد تفکر خلاق و کسب مهارت در حل مسئله را از اهداف برگزاری فعالیت علمی در این مرکز عنوان کرد و یادآور شد: رشد استعدادها، علایق و تفاوت‌های فردی و ارتباط بین علوم و سایر فعالیت‌های کودک و نوجوان دیگر اهداف این فعالیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =