استقبال از آموزش‌های برخط تابستانه/ علاقه‌مندان در ۱۶ کارگاه تخصصی شرکت‌کردند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از استقبال مخاطبان و شرکت علاقه‌مندان در ۱۶ کارگاه تخصصی برخط تابستانه این مجموعه‌ی فرهنگی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی با اعلام این خبر افزود: «عکاسی»، «نقاشی»، «پرورش صدا و کلام در قصه‌گویی»، «فن بیان و سخنوری» ، «بازیگری»، «سرود» و هم‌چنین، «داستان‌نویسی»، «آشنایی با ارکان قصه‌گویی»، «آموزش اوریگامی»، «چگونه قصه‌بگوییم»، «کاردستی»،  «راز دنیای ناشناخته نجوم» و «حال خوش زندگی(نوجوان خودباور)»، عناوین این کارگاه‌های برخط به‌شمارمی‌رود.

مدیرکل کانون گیلان هم‌چنین، اشاره‌ای به روند برنامه‌ریزی و اطّلاع‌رسانی کارگاه‌های برخط کانون استان گیلان داشت و با بیان این‌که ثبت‌نام دوره‌های تخصصی از ۵ تیرماه ۱۳۹۹و با مراجعه علاقه‌مندان به  سایتgilan.kpf.ir آغازشد، افزود: این کارگاه‌های ۸ جلسه‌ای تا ۳۰ شهریور ماه جاری و با هدایت مدرسان و مربیان برجسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه‌خواهد یافت.

وی درهمین‌حال، نخستین تجربه برگزاری کارگاه‌های برخط و فرصت‌سازی از تهدیدهای همه‌گیری ویروس کرونا را رضایت‌بخش و امیدوارکننده توصیف‌کرد و با اشاره به تغییرات اساسی در ساختارهای کانون برای ارایه‌ی هم‌زمان خدمات‌فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی گفت: این کارگاه‌ها برای فارسی‌زبانان سراسر دنیا برنامه‌ریزی‌شده و با توجه به استقبال گسترده مخاطبان، شاهد افزایش این کارگاه‌ها در فصل پاییز خواهیم‌بود.

این مدیر فرهنگی درعین‌حال، برگزاری کارگاه‌های حضوری مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون را خاطرنشان‌کرد و با اشاره به افزایش فعالیت‌ها کانون پرورش فکری از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت گفت: افزایش گستره‌ی مخاطبان و تغییر ساختارهای این مجموعه فرهنگی، بسترهای مناسبی برای خدمات‌رسانی به علاقه‌مندان فراهم‌کرده و افزون بر برگزاری کارگاه‌های برخط،  شاهد برپایی کارگاه حضوری با شرکت اعضای کودک و نوجوان این مجموعه در سطح  استان گیلان هستیم.

بخش پایانی سخنان اسفندیارضیائی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه ویژه دست‌اندرکاران کانون به سلامت فکری و جسمی مخاطبان اختصاص‌داشت و وی از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برای همراهی افزون‌تر با فعالیت‌های حضوری و مجازی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت‌کرد.  

  


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =