در دل تهدیدها؛ فرصت هایی برای بالندگی نهفته است

همه ی کودکان استان هرمزگان از فعالیت های تخصصی ادبی مجازی برخوردار می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ فاطمه غلامزاده نخلی کارشناس آفرینش های ادبی اظهار داشت: آفرینش های ادبی یکی از با قدمت ترین بخش های کانون پرورش فکری است که با عنوان بررسی آثار شکل گرفت و با ادبیات به دنیای مخاطبین خود وارد و به کشف و پرورش استعدادهای ادبی پرداخت.  
غلامزاده نخلی در ادامه افزود: در حال حاضر آفرینش های ادبی استان هرمزگان بیش از ۴۰ کارگاه مجازی تخصصی نوشتن خلاق؛ شعر سرایی خلاق و داستان نویسی دارد.  
وی با اشاره به کمبود مربی ادبی در بعضی مناطق استان گفت: پیش از این برخی مناطق به دلیل کمبود نیروی انسانی با رابطین علاقمند ادبی اداره می شد که این رابطین در نشست ها؛ همایش ها و گردهمایی های مربیان تخصصی حضور پیدا می کردند و به اعضا علاقمندی که مربی تخصصی ادبی نداشتند، خدمات ادبی ارائه می دادند.  
کارشناس آفرینش های ادبی در همین رابطه اظهار داشت: هم اکنون با شرایط فعلی که کارگاه ها به شیوه ی مجازی برگزار می شود در برنامه ای کارشناسی شده به زودی همه ی کودکان استان از فعالیت های تخصصی ادبی مجازی برخوردار می شوند.  
شایان ذکر است امروز کارگاه تخصصی ادبی برای نخستین بار برای ۳۰  عضو گروه سنی نونهال_ ۹ تا ۱۱ سال_سیریک برگزار شد.
کارگاه ادبی مرکز سیریک با حضور مربی مهمان خدیجه حاجی زاده مربی ادبی بندرعباس برگزار شد.
حاجی زاده مربی با سابقه ادبی استان که موفقیت های بسیاری همچون انتخاب و چاپ پاسخگویی برتر در نشریه تخصصی نشانی کشوری در بخش پاسخگویی مکاتبه ای  و مربی ادبی مراکز موفق سال ۹۸ را در کارنامه کاری خود دارد؛ طرح ادبی با عنوان "صورتک" را در مدت زمان یک ساعت برای کودکان سیریکی اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =