کد خبر: 298694
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
بازدید 297
استقبال از دوره های برخط کانون مجازی استان تهران

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران گفت: کارگاه های مجازی برخط استان تهران از ۲۳ تیر در ده عنوان با استقبال خوب خانواده های تهرانی مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران فاطمه تنهایی با اشاره به اینکه ۸ مربی مراکز کانون استان تهران برای اجرای  کارگاه های برخط انتخاب شدند، افزود کانون پرورش فکری استان تهران  به لطف خدا و تلاش همکاران توانسته در اجرای مناسب کارگاه های برخط استان موفق عمل کند. جهت پوشش حداکثری اعضای کودک و نوجوان، کارگاه قصه گویی برای اعضای با نیازهای ویژه و عادی بصورت رایگان برگزار شده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی افزود اجرای کارگاههای برخط نقطه عطفی در فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است چراکه  کانون توانست وضعیت خود را با شرایط جامعه انطباق دهد و هم راستا با سیاست های ستاد مرکزی کرونا بدون حضور کودکان و نوجوانان در مراکز، کارگاه های برخط مجازی را ارائه کند.

مدیرکل کانون استان تهران با اشاره به تجربه اول کارگاه های برخط استانی تصریح کرد، باتوجه به ارزیابی های صورت گرفته از اجرای طرح، باز خورد مثبت و مقبولی را از خانواده ها دریافت کرده ایم، امیدواریم با بررسی نقاط قوت و ضعف این طرح در فصل پاییز  خدمات بهتر و در سطح گسترده تر را ارائه دهیم.

جهت مشاهده عناوین و برنامه روزانه کارگاه های برخط  اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =