«کار ماندگار همراه با ملاحظات فرهنگی محیط» مبنای کانون در تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری

معصومه هادی: مشارکت و همراهی خیّران با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ما را برای ساختن آینده‌ای بهتر امیدوار می‌کند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون استان با نمایندگان خیّران حوزه‌ی سیستان برگزار شد.

معصومه هادی در این جلسه، که با توجه به مشکلات فنی سازه‌ی فیزیکی مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز تشکیل شد، با اشاره به آسیب‌های فیزیکی مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز، گفت: ورود نیکوکاران برای کمک به مقاوم‌سازی ساختمان مرکز، شروع مبارک و موثری است که چشم‌روشنی و شادی را برای فرزندان این سرزمین به همراه خواهد داشت.

مدیرکل کانون در ادامه ضمن برشمردن دیگر کمک‌های خیّران و تشکر از از آنان، عنوان کرد: مشارکت و همراهی خیّران با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ما را برای ساختن آینده‌ای بهتر امیدوار می‌کند.

در این نشست، که بنا به ضرورت جلسه پیمانکاران نیز حضور داشتند، هادی کار اصولی و ماندگار از پیش‌نیازهای کانون در تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری دانست و گفت: توجه به استحکام کلیت بنای ساختمان همراه با ملاحظات فرهنگی محیط مبنای اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تعمیر و تجهیز مراکز است.

گفتنی است مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز به دلیل نشست سازه‌ی فیزیکی ساختمان و ایرادهای فنی با مشکلاتی روبه‌رو شده که نیکوکاران این شهرستان برای ترمیم آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

قابل ذکر است تاکنون ۸۰ صندلی، ۵۰ میز و تعداد قابل توجهی وسایل نمایش توسط نیکوکاران به مرکز نیمروز اهدا شده است.

هم‌چنین مدیرکل کانون استان در این سفر از سالن سینمای مرکز شماره یک زابل و میزان پیشرفت بازسازی آن بازدید کرد. هادی در این بازدید نکاتی را جهت کیفیت و سرعت بخشیدن به روند تجهیز این سالن به پیمانکاران بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =