تمام قد از فعالیت های کانون پرورش فکری حمایت می کنیم

کانون نهاد استخوان دار و با سابقه ای درخشان برای همه کودکان دیروز و امروز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در نشست صمیمانه مدیر کل کانون هرمزگان  با صالح دریانورد رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه هرمزگان بر حمایت همه جانبه فعالیت ها و گسترش خدمات کانون تاکید کرد.
دریانورد با اشاره به انتصاب پروین پشتکوهی مدیرکل کانون افزود: با پشتکار بالا و سابقه درخشانی که در حوزه فرهنگ و هنر از شما وجود دارد روزهای پرباری برای کودکان و نوجوانان پیش بینی می شود.
رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه افزود: کانون نهاد استخوان دار و با سابقه ای درخشان برای همه کودکان دیروز و امروز است و آرم کانون پرورش فکری به نمادی نوستالژیک برای همه ما تبدیل شده است.
وی اظهار داشت: سرمایه اصلی کانون نیروهای با انگیزه و تلاشگرش است که عشق به انسانیت و مهربانی را  خالصانه ترویج  می دهند و این عشق از معصومیت کودکان و نوجوانان نشات می گیرد.  
 دریانورد با اشاره به نشاط بالایی که در مجموعه کانون وجود دارد افزود: کانون پرورش فکری گلچینی از نیروهای متخصص و پر تلاش است که، سرشار از عشق به خدمت به آینده سازان ایران اسلامی اند.
دریانورد ضمن حمایت همه جانبه از کانون اظهار داشت: سازمان برنامه ریزی و بودجه تمام قد از فعالیت های کانون پرورش فکری حمایت می کند.
در این جلسه پروین پشتکوهی مدیر کل کانون استان هرمزگان ضمن تشکر از اعتماد استاندار هرمزگان اعلام داشت: امروزه  با شیوع بیماری کرونا، کانون پرورش فکری در موقعیت حساسی قرار دارد و همکاران ما سعی کرده اند تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل نمایند.
پروین پشتکوهی با اشاره به تاکید مدیرعامل کانون بر گسترش عدالت فرهنگی افزود: استان هرمزگان با توجه به جمعیت روستایی قابل توجه و گستردگی جغرافیایی، نیازمند نگاه ویژه ی مسئولین است.
مدیر کل کانون هرمزگان گسترش کتابخانه های سیار روستایی را بهترین گزینه برای سهولت دسترسی کودکان و نوجوانان روستایی به خدمات کانون دانست.
وی با تاکید بر "شعار آینده ساختنی است" اظهار داشت: امروز همکاران ما معتقدند با هر گام موثری که در راه تربیت و تعالی فرزندان این مرز و بوم بر می دارند؛ خشتی از بنای شخصیت آنان گذاشته می شود.
افتتاح مراکز ثابت در شهرستان های رودان، پارسیان، بندرخمیر، بشاگرد و راه اندازی کتابخانه سیار روستایی در مناطق میناب، بستک و جاسک، راه اندازی پلاتو نمایش و استودیو از مطالبات مدیر کل کانون هرمزگان بود.
یادآوری می شود کانون پرورش فکری هرمزگان با  ۱۵ مرکز فرهنگی هنری ثابت، ۲ مرکز سیار و ۲ مرکز پستی به کودکان و نوجوانان استان خدمات رسانی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =