تقدیر مدیرکل کانون کرمان از معاون فرهنگی،کارشناسان و مدرسان ۳۵ کارگاه برخط

محسن روحی طی پیامی از زحمات معاون فرهنگی، کارشناسان اداره‌کل و مدرسان کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از معاون فرهنگی، کارشناسان اداره‌کل کانون کرمان و مدرسان کارگاه‌های برخط برای راه‌اندازی و برگزاری ۳۵ کارگاه برای کودکان و نوجوانان در فصل تابستان در نامه‌ای به شرح زیر تشکر کرد:

«باسلام

 افتخـار خـدمت‌گزاری به کودکـان و نوجوانـان سـعادتی عظیم است که با تلاش در راه تحقق اهـداف ارزشـمند تربیت دینی و کسب رضـای الهی، مرتبه‌ای والا از عشـق به خـدمت‌گزاری را نمایان می‌سازد. بویژه درشرایط کنونی که آرامش روانی و امید به آینده باید در میان کودکان و نوجوانان این مرز و بوم حضور و ظهور یابد. اینک که با حمد خداوند بزرگ، همت والا و تلاش‌های مجدانه شـما همکار گرامی کارگاه‌های برخط استان، راه‌اندازی و مورد اسـتقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفتند مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز نموده، از خداوند متعال سرافرازی و سلامتی شما را خواستارم.

محسن روحی»

این در حالی است که،  تابستان متفاوت امسال و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی باعث تشکیل ۳۵ کارگاه‌ برخط از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در سه بخش ادبی، فرهنگی و هنری شده است و مورد استقبال کودکان و نوجوانان چهار تا ۲۲ سال قرار گرفته است.

بنابر این خبر، کارگاه‌های ادبی کانون کرمان شامل نوشتن خلاق برای کودکان و بزرگسالان، داستان‌نویسی مقدماتی، متوسط، پیشرفته و تکمیلی، شعرسرایی مقدماتی و پیشرفته است و در بخش فرهنگی کارگاه‌های قصه‌گویی و پرداخت قصه، کاردستی با دورریختنی‌ها، عروسک‌سازی، کاغذ و تا، مهارت‌های خوش‌بینی، جرات‌مندی و برقراری روابط مثبت، فلسفه برای کودکان، بازی‌های خلاق، پته‌دوزی و نجوم برگزار شده است و بخش هنری هم آموزش‌های نقاشی و خلاقیت روی سفال، سفالگری، تصویرسازی خلاق، انیمیشن، خوشنویسی، نقاشی، طراحی، مهارت خواندن و سلفژ و صداسازی، عکاسی، لعاب و میناکاری روی سفال را داراست.

بر همین اساس، در حال حاضر حدود ۵۷۰ کودک و نوجوان در کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری استان کرمان ثبت‌نام کردند و از ۲۸ تیرماه ۹۹ تا پایان شهریور و برای بعضی کارگاه‌ها تا پایان مهرماه تحت آموزش مربیان متخصص کانونی و آزاد خواهند بود. همچنین ۲۹ علاقه‌مند از استان‌های دیگر هم در کارگاه‌های برخط استان کرمان شرکت کردند.

کارگاه‌های تخصصی برخط استانی در کنار کارگاه‌های تخصصی برخط کشوری و دوره‌های آموزشی آفلاین، امکان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که از طریق سایت kpf.ir  برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =