کد خبر: 298779
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
بازدید 962
اعلام برنامه های کانون استان تهران به مناسبت عید غدیر

ازآفتاب توحید تا بلندای ولایت عنوان ویژه برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به مناسبت عید غدیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ فاطمه تنهایی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه برنامه های عید غدیر گفت: "از آفتاب توحید تا بلندای ولایت" عنوان  پنج روایت  فرهنگی، ادبی و هنری از واقعه غدیر است که در هر روایت به صورتی متفاوت به تبیین  شخصیت امیرالمومنین (ع ) و این عید بزرگ می پردازد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در تشریح  ویژه برنامه "ازآفتاب توحید تا بلندای ولایت" تصریح کرد  در روایت اول مراحل ساخت یک کتیبه سفالی از واقعه غدیر با صدای راوی به صورت کلیپ تهیه شده است، روایت دوم با عنوان "غدیر در نگاره های امروز" داستانکی کوتاه به همراه تصویرگری و تولید کلیپ از این اثر می باشد. روایت سوم پرده خوانی از رشادت و شجاعت علی (ع)  در قالب کلیپ ، روایت چهارم مسابقه کتابخوانی "فریاد کوه" اثر افسانه شعبان نژاد از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که فایل متنی و صوتی کتاب تهیه و تولید کانون استان تهران می باشد و درآدرس WWW.TEHRAN.KPF.IR  در دسترس عموم قرار گرفته و روایت پنجم تهیه پادکست (رادیو اینترنتی) است که برای اولین بار انجام شده و حاوی شعرخوانی، قصه گویی و معرفی کتاب است.

تنهایی افزود: ویژه برنامه های عید غدیر متناسب  با  محدودیت های شرایط موجود و پروتکل های بهداشتی طراحی شده  تا با تولید محتوا در فضای مجازی و اشتراک گذاری در سایت و صفحات کانون استان تهران مفاهیم این واقعه عظیم برای کودکان و نوجوانان بازگو شود .

وی خاطر نشان کرد خروجی فعالیت های عید غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران نتیجه کار گروهی اعضا نوجوان مراکز وهمکاران  فرهنگی، ادبی و هنری استان تهران است. و در فضاهای اینترنتی زیر در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

@kanoonparvaresh_tehran

www.kanoonnews.ir  وwww.tehran.kpf.ir

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =