خدمات مشاوره و امور روانشناختی به کارکنان و مربیان کانون ارائه می شود

توانمندسازی و ارتقای بینش نظری و علمی نیروهای انسانی با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کانون و بهزیستی هرمزگان محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ کارکنان و مربیان کانون از خدمات مشاوره و امور روانشناختی بهره مند می شوند.
به گفته نعیم اسدی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی کانون: این برنامه در ایام دهه امامت و ولایت با برنامه ریزی مشترک اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان و اداره کل بهزیستی استان انجام خواهد شد.
وی افزود: با توجه به این که این روزها شیوع بیماری کرونا اثرات مخربی بر روحیه ی افراد جامعه گذاشته است؛ این طرح در راستای کاهش آسیب های روانی در میان کارکنان و مربیان کانون به عنوان پرچم داران حوزه تربیت و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان استان همزمان با عید بزرگ غدیر آغاز می شود.
اسدی هدف از اجرای این طرح را  کاهش آسیب های روحی ناشی از شرایط موجود بر مربیان و کارکنان دانست و اظهار داشت: توانمندسازی و ارتقای بینش نظری و علمی نیروهای  انسانی از اهداف این تفاهم نامه همکاری است.  
وی همچنین افزود:با توجه به این که مربیان در صف مقدم فعالیت های کانون قرار داشته و ارتباط مستقیم با مخاطبان دارند؛ سلامت روحی آنان بسیار پر اهمیت می باشد و ما در صدد تقویت روحیه مربیان و کاهش تلخی های این روزهای سخت بر آنان هستیم.  
کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی کانون افزایش دامنه فعالیت های مشترک کانون و اداره کل بهزیستی را از دیگر ثمرات این طرح برشمرد.
وی گفت: این برنامه به صورت هفتگی برگزار می شود و همکاران دفتر استان و مراکز شهرستان ها می توانند از خدمات مشاوره و امور روانشناختی به شیوه مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی بهره مند شوند.  
شایان ذکر است این برنامه با همکاری  و مشارکت معاونت پیشگیری بهزیستی استان هرمزگان برگزار می گردد و قرار است برخی از آموزش های مرتبط با معاونت ذکر شده در جلسات و نشست های مجازی برای مربیان استان برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =