مرحوم کاشی نهنجی نه تنها یک خبرنگار موفق، بلکه انسانی آزاده و خدا مدار بود که در مدت کوتاهی که در این دنیا بود چیزهای زیادی به این جهان افزود

مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناس روابط عمومی اداره کل کانون پررورش فکری استان همدان به مناسبت روز خبرنگار در دفتر روزنامه سپهر غرب حضور یافتند و ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت درگذشت مهدی کاشی‌نهنجی، با همکاران عزادار وی به گفت‌وگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به مناسبت روز خبرنگار، بهناز ضرابی‌زاده و همکاران وی به دفتر روزنامه سپهر غرب رفتند و درگذشت مهدی کاشی‌نهنجی، از فعالان رسانه‌ای همدان و قائم مقام مدیر مسئول روزنامه منطقه‌ای سپهرغرب را تسلیت گفتند.
ضرابی‌زاده در این جلسه گفت: مهدی کاشی یکی از فعالان رسانه بود که از سال‌های گذشته به واسطه‌ی فعالیت‌های ادبی و هنری‌ام با او آشنایی داشتم و بسیار از خبر درگذشت وی متاثر شدم. امیدوارم همکارانش در مجموعه سپهرغرب راه او را  پرقدرت‌تر از قبل ادامه دهند.
حسین صادقیان، مدیر تحریریه سپهر غرب حضور مدیر کل کانون و همراهان وی را موجب تسلی خاطر همکارانش در روزنامه دانست و گفت: مهدی کاشی نه تنها یک خبرنگار موفق، دغدغه‌مند و تاثیرگذار بود بلکه انسانی مومن، خدامدار و متخلق به اخلاق اسلامی بود. وی در کسب مال حلال دقت ویژه‌ای داشت به‌ویژه اینکه سخت بر این باور بود که درآمدهای روزنامه باید از راه حلال به دست آید. 
در ادامه زهره پوروهابی، سردبیر روزنامه سپهرغرب پس از تشکر از مدیر کل کانون گفت: علاقه من به کتاب و نوشتن، از کودکی و در کانون پرورش فکری شکل گرفت و خاطرات خوبی از کانون در ذهن من نقش بسته است.
در پایان صادقیان از مدیر کل کانون درخواست کرد تا سپهر غرب را از لحاظ محتوای تخصصی حمایت کنند و ضرابی‌زاده پس از ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های تخصصی کانون پرورش فکری در سطح شهرها و روستاهای استان، از حضور خبرنگاران سپهر غرب برای انعکاس این فعالیت‌ها و آگاهی مردم و مخاطبان کانون دعوت کرد. وی با یادی از مرحوم کاشی نهنجی گفت: او از جمله انسان‌هایی بود که در مدت کوتاهی که در این دنیا بود چیزهای با ارزشی به این جهان افزود.
گفتنی است مهدی کاشی نهنجی متولد ۱۳۶۵، در تاریخ سیزدهم مردادماه به علت ابتلا به ویروس کرونا این جهان مادی را ترک کرد و به دیدار آفریدگار حی و توانا شتافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =