برگزیدگان دومین مهرواره آب معرفی شدند

برگزیدگان دومین مهرواره آب که با هدف ارتقاء مهارت زندگی در بین کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب در بین مخاطبان، ویژه کودکان ونوجوانان ۷تا۱۶سال در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، این مهرواره با همکاری سازمان حفاظت محیط‌زیست، در همه مراکز فرهنگی هنری کانون ویژه اعضا و همه دانش‌آموزان علاقه‌مند برگزار  شد.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانستند در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی به خلق اثر بپردازند. بخش فرهنگی شامل: پژوهش یک صفحه‌ای وپژوهش تصویری یک دقیقه‌ای، بخش هنری شامل: عکاسی،سرود و نقاشی و بخش ادبی با موضوعات: آب و مصرف صحیح آن، آب و زندگی، آب و آینده، بحران کم‌آبی، قطع شدن آب و بی‌آبی و سهم من از آب در (قالب خاطره کوتاه طنز) بود.

با توجه به وضعیت موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون به دلیل بیماری کرونا، راهنمایی وتبادل نظر با اعضا در گروه‌های واتساپی مراکز انجام شد واعضا پس از اتمام کار، اثرخود را از طریق واتساپ یا ایمیل به دبیرخانه مسابقه ارسال کردند.

بر اساس اعلام دبیرخانه این مسابقه در پژوهش ۱ صفحه‌ای: امیر ‌رضاخلیلی و بیتا علی‌آبادی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز و در پژوهش تصویری ۱ دقیقه‌ای: زهرا معتمدی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ شیراز به عنوان برگزیده معرفی شدند.

محمد امین زارع از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شیراز، فاطمه میری از مرکز فرهنگی هنری فیروزآباد و سعیدرضا میرسلیمانی از مرکز فرهنگی هنری اقلید برگزیدگان بخش ادبی دومین مهرواره آب در کانون فارس هستند.

در بخش نقاشی: مرجان کامیاب از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شیراز، فاطمه خلیفه و طنازسادات طباطبایی از مرکز فرهنگی هنری آباده و عرفان خدیور از مرکز فرهنگی هنری لارستان موفق به کسب مقام برتر شدند و پارسا محمودی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز، زینب کیانی‌نژاد از مرکز فرهنگی هنری کانون لارستان و سروش کشتکار از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شیراز به عنوان اعضای برگزیده بخش عکاسی معرفی شدند.

فراخوان دومین مهرواره آب اول تیر ماه ۱۳۹۹ منتشر شد و علاقه‌مندان تا پایان تیر فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه‌ی این مسابقه در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =