دو عضو نوجوان کانون ایوان‌کی برگزیده‌ی مهرواره‌ی عکس‌نوشت معرفی شدند

اثر دو عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایوان‌کی در نخستین مهرواره‌ی کشوری «عکس‌نوشت»، برگزیده شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، اثر مبینا عرب‌سرهنگی و دینا دلاور اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون ایوان‌کی در دو بخش «عکس» و «متن ادبیِ» نخستین مهرواره‌یِ «عکس‌نوشت» ویژه ماه مبارک رمضان، به‌عنوان برگزیده، معرفی شد.

بر اساس این خبر، داوران این مهرواره ۷۳۳ اثر رسیده از بیش از یک‌هزار و ۵۵۰ عکاس، شاعر و نویسنده به دبیرخانه را در چهار مرحله بررسی و در نهایت ۲۲ عکس‌نوشته را به‌عنوان برتر، انتخاب کردند.

فراخوان مهرواره‌ی «عکس‌نوشت» با موضوع هم‌دلی و مهربانی، کار مشترک اعضای انجمن‌های عکاسان نوجوان و انجمن‌های شاعران و نویسندگان نوجوان، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان منتشر شد.

اعضای انجمن عکاسان با موضوع هم‌دلی، مهربانی، دستگیری از نیازمندان، نیایش و... عکاسی و آثار برگزیده‌ی خود را در اختیار اعضای انجمن‌های شاعران و نویسندگان هر استان قرار دادند تا با الهام از آن‌ها به خلق شعر یا داستان کوتاه بپردازند.

گفتنی است؛ در مهرواره‌ی «عکس‌نوشت»، هیچ‌گونه رتبه‌بندی وجود نداشت و از تمام آثار انتخاب‌شده از سوی داوران با اهدای بسته‌های فرهنگی قدردانی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =