برگزاری کارگاههای برخط هنرهای نمایشی کانون استان کردستان

کارگاههای برخط هنرهای نمایشی در چهار بخش کارگردانی، نمایشنامه نویسی، عروسک گردانی و عروسک سازی زیر نظر سیدیاسر هاشم زاده در محل تماشاخانه نسار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کردستان مرکز بیجار بصورت آنلاین برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این کارگاهها با هدف آموزش هنرهای نمایشی و پرورش فکر و خلاقیت اعضای نوجوان هنرمند و جذب آنها به مراکز کانون و همچنین رونق فعالیت های انجمن نمایش نسار برگزار می شود.

 در این کارگاههای آموزشی اعضا با نمایشنامه نویسی بصورت خلاق با موضوعات انتخاب و پرورش ایده های نمایشی، تفاوت نمایشنامه با داستان و هنرهای روایی، انتخاب موضوع، کنش و واکنش در نمایشنامه ، ساختارهای نمایشنامه نویسی و کارگردانی با موضوعات وظایف کارگردانی در صحنه ، مراحل انتخاب صحیح متن و تحلیل آن، آشنایی با اصول و مبانی کارگردانی آشنا می شوند.

همچنین در رشته عروسک گردانی با مبانی آن که شامل تمرکز آشنایی با آناتومی عروسک ، بیان عروسک گردان، انواع تکنیک های عروسک گردانی و همچنین در عروسک سازی آشنایی اعضا با بافت بدن عروسک و مفاصل و ساخت عروسکهای خلاق از دیگر مواردی است که در این کارگاههای انجام می شود.

کارگاه های کارگردانی نمایشنامه نویسی عروسک سازی و عروسک گردانی هر کدام در هشت جلسه روزهای دوشنبه الی پنجشنبه هر هفته  از ساعت 10 الی 11:30 صبح با تدریس سید یاسر هاشم زاده از مربیان توانمند کانون استان کردستان بصورت مجازی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، فیلم سازی، داستان نویسی، شعرسرایی، گام به گام تا اندیشه، نمایشنامه نویسی، ساخت عروسک نمایشی، عروسک گردانی، کارگردانی، نوشتن خلاق و بازی و سرگرمی از جمله کارگاههای برخط کانون استان کردستان می باشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =