افزایش اعتبارات عمرانی مراکز کانون آذربایجان شرقی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی

مدیر کل کانون استان در دیدار با فرمانداران شهرستان‌های استان افزایش اعتبارات عمرانی مراکز کانون را موجب توسعه فعالیت‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، علی بینش، در دیدار با فرمانداران برخی از شهرستان‌های استان با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های کانون برای توسعه فعالیت‌های خود به و یژه در بخش فضای مجازی و کارگاه‌های آنلاین تامین تجهیزات فنی مراکز کانون استان را برای اثربخشی این فعالیت‌ها مهم دانست.

در این دیدارها که معاونان فرهنگی و اداری مالی کانون استان نیز حضور داشتند، علی بینش مدیر کل کانون مقاوم سازی مراکز کانون و توسعه و تجهیز کتابخانه‌های سیار روستایی از جمله مواردی عنوان کرد که با افزایش اعتبارات عمرانی نحقق خواهد شد.

در این دیدارها گرشاسبی معاون استاندار و فرماندار ویژه‌ مرند، موسوی معاون استاندار  و فرماندار مراغه، مستفید فرماندار شبستر، تقویمی فرماندار ملکان، اصغرپور فرماندار عجب‌شیر، یعقوبی فرماندار چاراویماق و مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه  میانه با تاکید بر اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون در این شهرستان‌ها قدردانی کردند.

گفتنی است اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، داری 24 کتابخانه ثابت، 3 کتابخانه پستی، 2 کتابخانه سیار شهری و 4 کتابخانه سیار روستایی در استان آذربایجان شرقی است.

گزارش تصویری این دیدارها را اینجا مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =