حرکت جهادی مربیان هرمزگان با هدف توسعه عدالت محور فعالیت ها

با هدف توسعه عدالت محور فعالیت های فرهنگی، در حرکتی جهادی مربیان داوطلب فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان هرمزگان میهمان مراکز مختلف می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پویش مجازی "عصر امید" عنوان طرحی است که با هدف افزایش امید و نشاط در اعضا، توسعه عدالت محور فعالیت های فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار و محروم و همچنین کیفیت بخشی به  فعالیت ها، در کانون هرمزگان، حال برگزاری است.

به گفته پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در حرکتی جهادی مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان هرمزگان میهمان مراکز مختلف می شوند.

مدیر کل کانون استان با اشاره به شرایط موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: در این روزها که نقش و رسالت کانون و مربیانش بیش از هر زمان دیگری برجسته است؛ مربیان داوطلب استان امید بخش کودکان و نوجوانان شده اند.

پشتکوهی در تشریح جزئیات این طرح اعلام کرد: واحدهای فرهنگی، هنری و ادبی استان طبق نیاز سنجی مراکز و توانمندی مربیان اقدام به اعزام مجازی مربیان توانمند به مراکز میزبان می نمایند.

وی افزود: کانون استان تهدید ناشی از بیماری کرونا را تبدیل به فرصتی برای ایجاد شور و نشاط در مراکز کرده است.

مدیر کل کانون افزود: در گام نخست این طرح مراکز سیریک، حاجی آباد و جزیره ابوموسی میزبان مربیانی از مرکز استان شدند.

وی با اشاره به کمبود مربی تخصصی در بعضی مناطق استان گفت: پیش از این برخی مناطق به دلیل کمبود نیروی انسانی با رابطین علاقمند اداره می شد که این رابطین در نشست ها؛ همایش ها و گردهمایی های مربیان تخصصی حضور پیدا می کردند و به اعضا علاقمندی که مربی تخصصی ادبی و هنری نداشتند، خدمات ارائه می دادند. اما با پویش شادمان تمامی اعضا مراکز بدون هیچ محدودیتی از کارگاههای مجازی بهره مند می شوند.

شایان ذکر است در استان هرمزگان ۱۵ مرکز ثابت، ۲ مرکز سیار و ۲ مرکز پستی به کودکان و نوجوانان خدمات رسانی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =